|
Zavřít a opustit tuto stránku
zde>> |
Upravená kniha hostů
Filtr |
Nový příspěvek |
Hledání |
Řazení/Zobrazení |
|
|
|
|
» Srážka vlaků u Znosimi
|
[ 10.2.2009 20:36 | autor: Petr S | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
Zdravím.Musím velmi pochválit autora těchto stránek.Dovedu si představit co to dá práce. Mám
dotaz.Na plánku je místo srážky vyznačeno šipkou, tedy v prvních metrech oblouku z přímého úseku
trati stoupající od zastávky Znosim. V popisu nehody je uváděn km 18.8. Byl jsem se v místě neštěstí
podívat, ale v místě na plánku vyznačeném šipkou je ve skutečnosti km 19.3. Přehlédl jsem někde
něco?
To je 500m rozdíl a já na to nemůžu přijít. Díky za odpověď. Petr S.
|
|
» Pokles hladiny
|
[ 11.11.2008 2:18 | autor: Admin ® | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
Tento pokles hladiny je zcela normální jev, hladina jezera kolísá podle odběru vody, odparu a srážek
asi v rozmezí tří metrů. K tomu aby se dalo suchou nohou dojít na nádraží by musela hladina
poklesnout minimálně na kótu 366 metrů, což se stalo zatím pouze jednou, v létě 1991. Markantní byl
pokles hladiny též v roce 2004, kdy to byla asi na 372 metrech, velká část náspu se nechala projít,
ovšem nádraží bylo stále pod vodou. Existuje jednoduchá pomůcka která vám ušetří cca 4 km cesty
pokud jdete od Keblova; pakli u Keblovského viaduktu, pod jeho obloukem není vzedmutá hladina a teče
tam zřetelný potůček, stojí se za to k nádtaží vypravit. Uvidíte začátek náspu. Pokud potůček je
stále zřetelný víc jak 100 - 200 metrů po proudu za viaduktem, či dokonce z hráze po které silnice
do Bernartic vede, není vidět jezero vůbec, jedná se už o velký, abnormální pokles a ledacos by se
dalo uvidět. Když pilíře viaduktu stojí v hladině, můžete se tak pokochat pokledem na jezero z mostu
na silnici č. 150, pokud se rozhodnete tam přesto jít.
Normální výška hladiny je 376,9 metrů na mořem. V roce 1991 jsem natočil video nejen z letadla, ale
i z člunu ostrahy hráze, právě z toho velkého poklesu vody. Je tam průjezd okolo nádraží. Pokud bych
sehnal slušnej kodek, dal bych to výhledově sem, včetně na vyšší rozlišení upravenýho videa, co tu
už je. Možná /což neslibuju/ by se se vešel celý film Sem už vlaky nejezdí. Hostitel mi navýšil
prostor na 2GB, snad to půjde.
|
|
» Nízká hladina?
|
[ 31.10.2008 16:34 | autor: Vlčoun | www | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
Na stránkách pražských tramvají je reportáž z návštěvy mostů u Hulic a Borovska (kam jsem se vydal i
já, ale neměl jsem moc času, byl jsem limitován železničním spojením zpět do Ústí nad Labem), kde je
docela patrná nízká hladina vodní nádrže. Nevydal se v minulých dnech někdo za pozůstatky tratě k
Želivce a nevyfotil pár snímečků? Myslím si, že by mohlo být něco vidět...
|
|
» RE: Přece jen se mělo z
Dolních Kralovic pokračovat
dál
|
[ 29.10.2008 21:50 | autor: Mysanela ® | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
Dobrý den,
dá se ještě nějak sehnat dvd film ,,Sem už vlaky nejezdí,,?
Mimochodem stránky jsem objevila náhodou včera a nemohu se od nich odtrhnout.Muselo to být něco
krásného.Fotografická domumentace nemá chybu.Určitě se v budoucnu vypravím po stopách trati.Netušila
jsem,kolik toho ještě zůstalo:náspy atd.Z fotografie 39,7km,Sedmpány-Keblov,mě uplně mrazí v
zádech.Musela to být podívaná.
Jinak jsem take slýchávala od táty,či babičky,že opravdu měla vést trat z Kralovic do Zruče,ve
Všebořicích jí prý geodeti vyměřovali.Škoda,že se tak neučinilo.A co takhle zadat v budoucnu polohu
GPS k místům?
|
|
» Zajímavý pořad na čt
|
[ 23.10.2008 20:39 | autor: JiKu | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
17.8.2008 v 16:25 vysílala čt 1 zajímavý pořad s názvem Zatopené osudy díl zvaný Švihov , který
pojednává o přehradě na Želivce a o Dolních Kralovicích. Tento pořad se dá prohlédnout i na
internetu v archivu čt.
|
|
» RE: závory
|
[ 1.10.2008 14:03 | autor: Petr | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
Skutečně to shoda není. Strejda Ferdinand byl mým 2. dědou a dnes vlastním jeho původní chatu v
Borovsku, kterou si při stavbě mostu postavil. Více informací o mostu se dozvíte v publikaci
T.Jandy:"Stavby, kterým doba nepřála" a byla zpracována jako publikace ŘSD o historii dálnic. Tomu
jsem též poskynul několik fotek z pozůstalosti, které strejda netihl prohnal v pokročilém věku
komínem.
Petr Čulík
|
|
» RE: závory
|
[ 4.9.2008 12:29 | autor: Alex41 | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
Zdrvím. U Borovska stojí zatopený most stavěný firmou ing. Domanského. Stavbyvedoucím byl Ferdinand
Čulík. Jedná se o pouhou shodu příjmení nebo jste příbuzní. O tento most se zajímám.
Alex
|
|
» závory
|
[ 8.7.2008 11:56 | autor: Čulda | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
Nevíte někdo, co se stalo s původními závorami na přejezdu na staré silnici do Borovska od Němčic?
Ještě cca. v r.1992 jsem na původní mechanismus vprostřed lesa narazil, loni tam už byla jen tráva.
Přejezd se na asfaltce dá ještě dnes po vytrhání kolejnic rozeznat celkem dobře.
Osud závor tipuji na některou blízkou sběrnu šrotu.
Petr Čulík, Borovsko
|
|
» Test
|
[ 28.5.2008 20:05 | autor: Admin ® | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
Vzhledem k intezivnímu spamování byla kniha hostů nahrazena vyšší verzí. Neregistrovaní uzivatelé
budou muset vkládat před vložením příspěvku jednoduchý kód. Registrovaní nikoliv, ti mohou knihu
obsluhovat stejně jako doposud. Navíc přibyla možnost kontroly příspěvku před vložením /tlačítko
"náhled"/. Pokud by spamovaní neustávalo, vkládání kódu se zavede i u registrovaných uživatelů.
Délka příspěvků je stále nastavena na 1500 znaků, včetně mezer.
Díky za pochopení, K.
|
|
» Foto
|
[ 13.5.2008 1:31 | autor: Admin ® | zobrazit vlákno | odpovědět ] |
Není to problém, pokud chcete něco zde vystavit, poštete mi to na jan.kulik@mesto-vlasim.cz Obrázky
by měly mít mimimálně 700px na šířku. Budu se těšit.
Zdravím, K.
|
|
Pokec»cZip - ver. 0.5 beta
|
|
|
|