od Pavel » stř srp 30, 2017 14:19:26
Košíky se vyráběly před 2 roky, předtím jsme půl roku měli masivní kampaň, kde jsme košík nabízeli tuším za 200Kč/košík, ale nikdo neměl zájem, nakonec se košíků vyrobilo cca 10ks a postupně se rozprodávali zájemcům během následujícího půl roku.
Jako materiál byla zvolena kari síť taková, protože Koby v té době pracoval ve firmě, která vyráběla krby a tento materiál zbyl jako odpad, takže si ušetřil hromadu svařování, kdyby tuhle konstrukci měl jednotlivě svařovat z drátů. Kari síť je velmi pevná. Je navařena na kusu tlustého plechu o tlouštce cca 4mm, který je tvarován podle profilu bočního plastového krytu a aby se ten plast nepodřel, tak je pod tím plechem ještě nalepena cca 2mm gumová páska. V místě úchytu bočních krytů je v plechu vyvrtaná oválná díra, protože každý rám má navařen úchyt někde jinde, tak aby s tím šlo šibovat. Na začátku je to vždy elaborace, než si člověk přizpůsobil košík na svůj stroj. Někdy jsem musel jeden kus drátu v kari síti víc ohnout nebo ho zcela odstranit, aby košík sedl jako poklice na hrnec.
Košík slouží výhradně na převoz nejtěžších břemen, v našem případě nařadí, ND, oleje, apod... Když už jedu někam na delší cestu a beru stan, tak přes košík hodím stan a gumicukama ho upnu na košík. Košík nesmí být zároveň moc vysoký, aby se dala přes něj pohodlně přehodit noha (což neplatí u cestovní úpravy se stanem mezi sedlem a nádrží, tam je to zarovnané na výšku sedla).
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý
