Stránka 2 z 2

Re: Stojánek

PříspěvekNapsal: stř zář 07, 2016 12:31:30
od mhi
OK, diky. Sbiram zkusenosti, ne presny postup, samozrejme si vezmu nejdriv kousek na vyzkouseni. Mimochodem, na te Babette jsou horsi kousky, ale ty se daji snadno nahradit novym dilem, nebo natahnout novy drat, vymenit hadicku, apod. Zjevne nekdo delal "renovaci". Lak je docela slusne udelany, i kdyz absentovala dusledna priprava pred lakovanim. Nebo motor, par dilu vymeneno za nove, ale co dotycny neumel nebo mu neslo, nechal puvodni. Rozpulil jsem motor a v levem karteru mi zustalo lozisko, ktere rukou skoro nejde protocit :). Takhle muzu pokracovat, ale uz jdu od tematu.

Re: Stojánek

PříspěvekNapsal: stř zář 07, 2016 12:50:02
od Pavel
nebude rychlejší vyměnit rám? :)

Re: Stojánek

PříspěvekNapsal: stř zář 07, 2016 14:43:12
od mhi
Takhle se dostaneme k otazce, jestli bych nemel Babetty vyhazet a koupit si treba bramboraka (KTMku, Ducati, Moto Guzzi, ...). Bylo by to urcite ekonomictejsi.

Ne, nebylo by jednodussi ram vymenit, zadny dalsi totiz nemam :-). Prece kdyz mi ta Babetta hnije skoro pul roku na terase diky zatuhlemu kuzelovemu spoji, tak ji ted' nevyhodim. Navic se neco naucim a mam to jako vypln casu, treba vcera u grilovani. Pocitam, ze tak 5-6 grilovacek nebo hlidani 4-leteho syna (ktery mi pomaha povolovat matky a treba objevuje, ze tocenim se da udelat posuvny pohyb ventilu ;) ) a Babetta je opravena. Svaret se mnou nemuze, to je jasne, ale uz treba pajel plosny spoj.

Moje druha B207 je pomerne puvodni, tuto - opravim-li ji - muzu pouzit ne nejake upravy. Koupil jsem ji vlastne na dily, protoze k ni byl kos plny soucastek, vc. temer celeho 207koveho motoru. Nakonec jsem skoro nic nepotreboval, uzil jsem tusim jen stator a par "lepsich" dilu.

Re: Stojánek

PříspěvekNapsal: pát zář 09, 2016 21:56:51
od mhi
Dneska jsem to komplet odstrojil, budu to muset nafotit zespoda, protoze to by clovek neveril ceho jsou nekteri lide schopni. Zmuchlany plech, material tam byl, na to navareny a ohybany pasek, cele privarene "flusanci", vypada to jako kdyz jsem dostal poprve do ruky trafosvarecku a ucil jsem se na dvou L profilech jak se s tim pracuje ;). Navic to dotycny po svareni ani nijak antikorozne neosetril. Hruza je, ze asi nezachranim otocne upevneni stojanku, bude nutne tam dat vhodny jekl a do nej to nejak zakomponovat. Grrrrrrr. Ze jsem tu Babettu nehodil ze skaly.

Update: fotky nebudou, nebot jsem kus privareneho cehosi vzal trochu hrubeji klestemi a zustal mi v ruce (na tom drzel cely stojanek...). Doraz stojanku dle meho nazoru tvoril zejmena karter motoru, alespon podle deformaci ramu :-(. Takze vsechno postupne povyklepat, srovnat, vzal jsem dve kratke pasoviny 3x30, ohnul si je do tvaru U tak, aby na sebe kolmo pasovaly a jedna z nich delala doraz pro stojanek (tak, jako je ta ohnuta pasovina standardne, akorat ja ji mam uvnitr a ne venkem). Obycejnou AC trafosvareckou to kupodivu slo navarit i na ten tenky plech. Byl jsem v pokuseni Babettu odvezt k COcku, nakonec zvitezila lenost.