Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

Rám, vidle, řetěz, gumy, úpravy, lak...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

Příspěvekod mesh » pát srp 21, 2009 16:27:05

Olafus píše:mam dotaz: dá se pořídit řetězová sada jako komplet pokud ano tak kde a za kolik? dík za tipy


Tak Kde to koupit záleží na tom odkud jsi a kolik to stojí ? Zadní rozeta 230,- řetěz 250,- a řetězové kolečko 120,- a máš to cca za 600 Kč
Uživatelský avatar
mesh
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 36
Registrován: stř črc 08, 2009 21:43:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

Příspěvekod Olafus » pát srp 21, 2009 21:36:39

ještě malá prosbička, doporučujete eshop nebo klasickou mototechnu? nerad bych koupil nejakou sračku která neunese brutální výkon klasický babiny.
Olafus
Začátečník...
 
Příspěvky: 9
Registrován: čtv srp 20, 2009 23:08:40

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

Příspěvekod Ajo » ned srp 23, 2009 14:31:47

Ja by som odporúčal klasickú mototechnu, a pri kúpe si dobre dávaj pozor na zadnú rozetu či je dobre vystredená a či nehádže. Tu je príklad zle vystredenej rozety: http://uloz.to/2343738/dsc00774.jpg
3x Babetta 210
ČZ 250/455
Jawa 350/362 CALIFORNIAN-OILMASTER
Jawa 350/640
Uživatelský avatar
Ajo
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 183
Registrován: sob črc 26, 2008 10:37:00
Bydliště: Slovensko

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

Příspěvekod Milan0905 » ned srp 23, 2009 17:55:40

PHATT píše:ja som na mojej 210 vymenil len origos rozetu 51z za 39z...maximalna rychlost sa tym zvyssila z 40-45km/h na 50-55km/h, a primarne kolecko mam klasicke od vyroby. Babetka ma tak dobry tah aj do kopca, a primeranu maximalku 8)

Nazdar ty sa vyznáš do babiet ?lebo som z blizkosti Popradu a velmi by som potreboval opravit preradovanie z 1 na 2.klasika :D zle to hádže...
Milan0905
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 11
Registrován: sob srp 22, 2009 18:03:17

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

Příspěvekod mesh » ned srp 23, 2009 19:00:26

E-shop je ta poslední možnost protože to nemáš možnost skouknout,lepší je mototechna :)
Uživatelský avatar
mesh
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 36
Registrován: stř črc 08, 2009 21:43:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

Příspěvekod llap » ned úno 21, 2010 16:37:26

ahoj lidi mám dotaz když dám na korado kolečko 15 z a rozetu 42 z, jak to pojede? Zdá se mi že mi korado jede odst líně. Teď mám rozetu 45z a kolečko, to nevím mám to zakrytované. Myslíte že to pojede rychlejc? teď jedu tak 43-45 na cyklotachu.

Luk
Babetta??? - Důmyslné přibližovadlo
Uživatelský avatar
llap
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 253
Registrován: ned čer 22, 2008 17:21:48
Bydliště: Dlouhá Loučka

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

Příspěvekod milda » ned úno 21, 2010 22:18:53

Rozdílů mezi Babettou 210 a Koradem je hodně, ale ten největší je v tom že Korado je jednorychlostní. Spolupracovník na něm kdysi jezdil do práce a je pravda že bylo živější než moje 210, ale na delší rovince neměl šanci, vždy jsem ho dojel a předjel :D Myslím že úprava převodu na Koradu na trochu tvrdší by neškodila (pokud nebydlíš v horách nebo nevážíš metrák).
milda
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 552
Registrován: čtv led 18, 2007 16:55:10
Bydliště: Třinec

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

Příspěvekod heslar » ned úno 27, 2011 17:49:22

Ahojte!

Prednedavno som vymenil povodu 51 zubovu rozetu za 35 zubovu z B207. Konstatujem teraz ze pri rozbehu nema ziadne problemy kedze na jednotke sa rozbehne vcelku fajn. Na dovju preradi pri takych 35 km/h a na dvoje da max po rovine 60. Avsak uz sa mi na nej podarilo aj pretocit tachometer (rucicka sa dotykala spodku koliku) avsak to bol uz extrem dole kopcom. Udivilo ma vsak ze aj pri tej rychlosti motor stihal a nevynechaval pri vysokych otackach.
Pri tejto vymene bolo treba skratit hnaciu retaz o 2 clanky co nieje ziadny problem ked mate na to nastroje (nemam spojovaci clanok pretoze nebol pevny a stale sa otvaral). Osobne tuto vymenu za 35 zubovu rozetu doporucujem avsak treba rozmyslat ze kade jazdide....
Student STU FEI v BA odbor elektronika.
Uživatelský avatar
heslar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 368
Registrován: sob úno 26, 2011 21:27:09
Bydliště: Topolčany

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

Příspěvekod Bzuk » stř bře 02, 2011 8:41:48

llap píše:ahoj lidi mám dotaz když dám na korado kolečko 15 z a rozetu 42 z, jak to pojede? Zdá se mi že mi korado jede odst líně. Teď mám rozetu 45z a kolečko, to nevím mám to zakrytované. Myslíte že to pojede rychlejc? teď jedu tak 43-45 na cyklotachu.

Luk

Dej si tam menší řetězový kolečko bude to mýt větší akceleraci jestliže máš 15 tak tam hoď 13 a poznáš rapidní rozdíl
Uživatelský avatar
Bzuk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 137
Registrován: ned čer 07, 2009 12:29:00
Bydliště: Příšovice

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

Příspěvekod kubo HC » ned bře 06, 2011 0:56:29

heslar píše:Ahojte!

Prednedavno som vymenil povodu 51 zubovu rozetu za 35 zubovu z B207. Konstatujem teraz ze pri rozbehu nema ziadne problemy kedze na jednotke sa rozbehne vcelku fajn. Na dovju preradi pri takych 35 km/h a na dvoje da max po rovine 60. Avsak uz sa mi na nej podarilo aj pretocit tachometer (rucicka sa dotykala spodku koliku) avsak to bol uz extrem dole kopcom. Udivilo ma vsak ze aj pri tej rychlosti motor stihal a nevynechaval pri vysokych otackach.
Pri tejto vymene bolo treba skratit hnaciu retaz o 2 clanky co nieje ziadny problem ked mate na to nastroje (nemam spojovaci clanok pretoze nebol pevny a stale sa otvaral). Osobne tuto vymenu za 35 zubovu rozetu doporucujem avsak treba rozmyslat ze kade jazdide....

ono spojky retazí su dosť pevné len treba pri to rozmýšlať ked dáš tu poistku opačne tak sa ti bude stále otvárať kamoš na motorke to tak robil asi mesiac vkuse potom som sa nato pozrel skonštatoval že to ma opačne, otočil a je pokoj
tu nájdete info o mojej babče čo sa týka ladeného výfuku, motora, fotiek a podobne http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=18&t=1350&p=14722#p14722 PREDANÁ do Rumanovej blízko Hlohovca
Uživatelský avatar
kubo HC
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 267
Registrován: úte pro 21, 2010 18:28:36
Bydliště: Hlohovec

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

Příspěvekod heslar » ned bře 06, 2011 2:24:05

kubo HC píše:
heslar píše:Ahojte!

Prednedavno som vymenil povodu 51 zubovu rozetu za 35 zubovu z B207. Konstatujem teraz ze pri rozbehu nema ziadne problemy kedze na jednotke sa rozbehne vcelku fajn. Na dovju preradi pri takych 35 km/h a na dvoje da max po rovine 60. Avsak uz sa mi na nej podarilo aj pretocit tachometer (rucicka sa dotykala spodku koliku) avsak to bol uz extrem dole kopcom. Udivilo ma vsak ze aj pri tej rychlosti motor stihal a nevynechaval pri vysokych otackach.
Pri tejto vymene bolo treba skratit hnaciu retaz o 2 clanky co nieje ziadny problem ked mate na to nastroje (nemam spojovaci clanok pretoze nebol pevny a stale sa otvaral). Osobne tuto vymenu za 35 zubovu rozetu doporucujem avsak treba rozmyslat ze kade jazdide....

ono spojky retazí su dosť pevné len treba pri to rozmýšlať ked dáš tu poistku opačne tak sa ti bude stále otvárať kamoš na motorke to tak robil asi mesiac vkuse potom som sa nato pozrel skonštatoval že to ma opačne, otočil a je pokoj


Ono ja som tu spojku uz uplne odstranil... prislo mi to tam zbytocne... teraz jazdim bez nej a mam aspon istotu ze sa mi to niekde po ceste nedajboze nerozpadne...
Student STU FEI v BA odbor elektronika.
Uživatelský avatar
heslar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 368
Registrován: sob úno 26, 2011 21:27:09
Bydliště: Topolčany

Předchozí

Zpět na Pojezd

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků