Stránka 2 z 2

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

PříspěvekNapsal: pát srp 21, 2009 16:27:05
od mesh
Olafus píše:mam dotaz: dá se pořídit řetězová sada jako komplet pokud ano tak kde a za kolik? dík za tipy


Tak Kde to koupit záleží na tom odkud jsi a kolik to stojí ? Zadní rozeta 230,- řetěz 250,- a řetězové kolečko 120,- a máš to cca za 600 Kč

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

PříspěvekNapsal: pát srp 21, 2009 21:36:39
od Olafus
ještě malá prosbička, doporučujete eshop nebo klasickou mototechnu? nerad bych koupil nejakou sračku která neunese brutální výkon klasický babiny.

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

PříspěvekNapsal: ned srp 23, 2009 14:31:47
od Ajo
Ja by som odporúčal klasickú mototechnu, a pri kúpe si dobre dávaj pozor na zadnú rozetu či je dobre vystredená a či nehádže. Tu je príklad zle vystredenej rozety: http://uloz.to/2343738/dsc00774.jpg

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

PříspěvekNapsal: ned srp 23, 2009 17:55:40
od Milan0905
PHATT píše:ja som na mojej 210 vymenil len origos rozetu 51z za 39z...maximalna rychlost sa tym zvyssila z 40-45km/h na 50-55km/h, a primarne kolecko mam klasicke od vyroby. Babetka ma tak dobry tah aj do kopca, a primeranu maximalku 8)

Nazdar ty sa vyznáš do babiet ?lebo som z blizkosti Popradu a velmi by som potreboval opravit preradovanie z 1 na 2.klasika :D zle to hádže...

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

PříspěvekNapsal: ned srp 23, 2009 19:00:26
od mesh
E-shop je ta poslední možnost protože to nemáš možnost skouknout,lepší je mototechna :)

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

PříspěvekNapsal: ned úno 21, 2010 16:37:26
od llap
ahoj lidi mám dotaz když dám na korado kolečko 15 z a rozetu 42 z, jak to pojede? Zdá se mi že mi korado jede odst líně. Teď mám rozetu 45z a kolečko, to nevím mám to zakrytované. Myslíte že to pojede rychlejc? teď jedu tak 43-45 na cyklotachu.

Luk

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

PříspěvekNapsal: ned úno 21, 2010 22:18:53
od milda
Rozdílů mezi Babettou 210 a Koradem je hodně, ale ten největší je v tom že Korado je jednorychlostní. Spolupracovník na něm kdysi jezdil do práce a je pravda že bylo živější než moje 210, ale na delší rovince neměl šanci, vždy jsem ho dojel a předjel :D Myslím že úprava převodu na Koradu na trochu tvrdší by neškodila (pokud nebydlíš v horách nebo nevážíš metrák).

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

PříspěvekNapsal: ned úno 27, 2011 17:49:22
od heslar
Ahojte!

Prednedavno som vymenil povodu 51 zubovu rozetu za 35 zubovu z B207. Konstatujem teraz ze pri rozbehu nema ziadne problemy kedze na jednotke sa rozbehne vcelku fajn. Na dovju preradi pri takych 35 km/h a na dvoje da max po rovine 60. Avsak uz sa mi na nej podarilo aj pretocit tachometer (rucicka sa dotykala spodku koliku) avsak to bol uz extrem dole kopcom. Udivilo ma vsak ze aj pri tej rychlosti motor stihal a nevynechaval pri vysokych otackach.
Pri tejto vymene bolo treba skratit hnaciu retaz o 2 clanky co nieje ziadny problem ked mate na to nastroje (nemam spojovaci clanok pretoze nebol pevny a stale sa otvaral). Osobne tuto vymenu za 35 zubovu rozetu doporucujem avsak treba rozmyslat ze kade jazdide....

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

PříspěvekNapsal: stř bře 02, 2011 8:41:48
od Bzuk
llap píše:ahoj lidi mám dotaz když dám na korado kolečko 15 z a rozetu 42 z, jak to pojede? Zdá se mi že mi korado jede odst líně. Teď mám rozetu 45z a kolečko, to nevím mám to zakrytované. Myslíte že to pojede rychlejc? teď jedu tak 43-45 na cyklotachu.

Luk

Dej si tam menší řetězový kolečko bude to mýt větší akceleraci jestliže máš 15 tak tam hoď 13 a poznáš rapidní rozdíl

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2011 0:56:29
od kubo HC
heslar píše:Ahojte!

Prednedavno som vymenil povodu 51 zubovu rozetu za 35 zubovu z B207. Konstatujem teraz ze pri rozbehu nema ziadne problemy kedze na jednotke sa rozbehne vcelku fajn. Na dovju preradi pri takych 35 km/h a na dvoje da max po rovine 60. Avsak uz sa mi na nej podarilo aj pretocit tachometer (rucicka sa dotykala spodku koliku) avsak to bol uz extrem dole kopcom. Udivilo ma vsak ze aj pri tej rychlosti motor stihal a nevynechaval pri vysokych otackach.
Pri tejto vymene bolo treba skratit hnaciu retaz o 2 clanky co nieje ziadny problem ked mate na to nastroje (nemam spojovaci clanok pretoze nebol pevny a stale sa otvaral). Osobne tuto vymenu za 35 zubovu rozetu doporucujem avsak treba rozmyslat ze kade jazdide....

ono spojky retazí su dosť pevné len treba pri to rozmýšlať ked dáš tu poistku opačne tak sa ti bude stále otvárať kamoš na motorke to tak robil asi mesiac vkuse potom som sa nato pozrel skonštatoval že to ma opačne, otočil a je pokoj

Re: Reťazový prevod a zrýchlosť jazdy

PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2011 2:24:05
od heslar
kubo HC píše:
heslar píše:Ahojte!

Prednedavno som vymenil povodu 51 zubovu rozetu za 35 zubovu z B207. Konstatujem teraz ze pri rozbehu nema ziadne problemy kedze na jednotke sa rozbehne vcelku fajn. Na dovju preradi pri takych 35 km/h a na dvoje da max po rovine 60. Avsak uz sa mi na nej podarilo aj pretocit tachometer (rucicka sa dotykala spodku koliku) avsak to bol uz extrem dole kopcom. Udivilo ma vsak ze aj pri tej rychlosti motor stihal a nevynechaval pri vysokych otackach.
Pri tejto vymene bolo treba skratit hnaciu retaz o 2 clanky co nieje ziadny problem ked mate na to nastroje (nemam spojovaci clanok pretoze nebol pevny a stale sa otvaral). Osobne tuto vymenu za 35 zubovu rozetu doporucujem avsak treba rozmyslat ze kade jazdide....

ono spojky retazí su dosť pevné len treba pri to rozmýšlať ked dáš tu poistku opačne tak sa ti bude stále otvárať kamoš na motorke to tak robil asi mesiac vkuse potom som sa nato pozrel skonštatoval že to ma opačne, otočil a je pokoj


Ono ja som tu spojku uz uplne odstranil... prislo mi to tam zbytocne... teraz jazdim bez nej a mam aspon istotu ze sa mi to niekde po ceste nedajboze nerozpadne...