Ložiska v zadním a předním kole.

Rám, vidle, řetěz, gumy, úpravy, lak...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

Příspěvekod Citr0nik » sob bře 12, 2011 0:47:05

Obrázek
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

Příspěvekod Citr0nik » sob bře 12, 2011 0:48:22

Obrázek :D cize ??? :)
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

Příspěvekod heslar » sob bře 12, 2011 10:15:45

Citr0nik píše:tuto mate tie foto .. : skusam ak to pojde tak som sa prekonal .. :) Obrázek

Nejde ti to.... skus to dat do priloy a potom to vlozit do textu..
Student STU FEI v BA odbor elektronika.
Uživatelský avatar
heslar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 368
Registrován: sob úno 26, 2011 21:27:09
Bydliště: Topolčany

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

Příspěvekod Citr0nik » sob bře 12, 2011 14:07:05

Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

Příspěvekod Citr0nik » sob bře 12, 2011 14:09:07

Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

Příspěvekod heslar » sob bře 12, 2011 18:14:31

Hold sem to nenamontujes... ak chces tachometer treba kupit novy brzdovy kryt... teda zaplatit 22E z obchodu alebo zohnat z nejakej pokazenej B
Student STU FEI v BA odbor elektronika.
Uživatelský avatar
heslar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 368
Registrován: sob úno 26, 2011 21:27:09
Bydliště: Topolčany

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

Příspěvekod Citr0nik » sob bře 12, 2011 20:49:16

OKa alebo ?? tachac z bycikla :) nepouzivam takze to by slo ? :lol:
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

Příspěvekod heslar » sob bře 12, 2011 20:56:15

Citr0nik píše:OKa alebo ?? tachac z bycikla :) nepouzivam takze to by slo ? :lol:


Ano to by urcite islo... manontujes nastavis cyklotachometer a mas a funguje to tiez a pekne...
Student STU FEI v BA odbor elektronika.
Uživatelský avatar
heslar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 368
Registrován: sob úno 26, 2011 21:27:09
Bydliště: Topolčany

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

Příspěvekod mhi » stř črc 26, 2017 13:22:49

Obnovim toto 6 let stare tema ... loziska v kolech 6001 davate jaka ? Predpokladam normalni vule, C3ka jen u 207ky do prevodovky. Kryta (-2RS, -2Z), nebo otevrena? Sundavate pripadne jeden kryt (predpokladam, ze vnitrni) ?

Uz jsem videl vsechny moznosti, zjevne to kazdy dela trosku jinak. Jaka jsou pro a proti? V kramcich nabizi 6001/C3 i pro kola, to nechapu.

Kryta (-2RS/-2Z) loziska jsou predpokladam mene nachylna na bordel co do nich leze. V originale se mi zda jsou ale otevrena. Doplnujete do krytych mazivo? :)

Link na podobnou diskusi http://www.jawamania.info/poradna/detai ... onid=35616

Pokud jde o slozeni B210, nejak mi obrazek nesedi k tomu, co v Babette mam. Na strane cvrcku na slapkovy retez mam 2 segrovky, potom je ale divne vymezene to lozisko na strane brzd (neni na dorazu). Mozna jsem to slozil blbe (resp. uz to tak bylo a ja jen chybu zkopiroval). No a ted vidim, ze mi zbyl jeden vnitrni prstynek loziska, ktere tam bylo pouzito misto vymezovaci podlozky. Chjo ... takze samo-domo-bastl. Budu muset asi rozebrat kolo u druhe B210 abych zjistil jak to ma byt - uz si to nepamatuji a samozrejme fotky jsem zadne nedelal :-(((.
mhi
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 547
Registrován: úte říj 20, 2015 14:18:14
Bydliště: V chatrci u Prahy [Babetty 207.200+210.000 "kanibalky" a jeji kamosky, Jawa 50 21]

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

Příspěvekod Azor » stř črc 26, 2017 18:07:54

Ložiska Z jsou určena pro vysoké otáčky a současně zakrytování nechrání tak dokonale, takže zásadně RS. A proč proboha kupovat 2RS a jedno zakrytování vyloupávat, když se dá koupit typ RS s jednou stranou otevřenou. Obecně ovšem ložiskářům naskakují fleky když slyší o doplňování tuku do zakrytovaných ložisek. Náplň je v nich kvalitní a zcela dostatečná; laikovi se to ale zdává málo, tak to tam nacpe co se vejde - to že to stejně vyteče a ložisko se přehřívá, to ho bohužel nenapadne. A segrovky byly v originále 2 - ta vnitřní držela ložisko a ta vnější umožňovala naklepnout filcové utěsnění (v plechových miskách). Poslední kusy už zápich pro vnější segrovku neměly neb se používala ložiska zakrytovaná. Já osobně tam ten filc dávám stále, protože jinak se tam může nacpat bláto atp. a zakrztování ložiska je zbytečně namáháno.

Dodatek - teď jsem našel v depozitáři jedno kolo starého provedení, kde je jen vnější segrovka a ložisko drží na místě rozpěrka, na druhé straně dosedne na vnitřní kroužek štít brzdy, takže i takhle to může fungovat - v průběhu výroby se zřejmě experimentovalo a tehdejší zrůdné hnutí "Reflektor mladých" podporovaný matkou stranou, navrhoval šizení finálního výrobku na všech stranách.
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1035
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

Příspěvekod mhi » stř črc 26, 2017 18:56:16

Proc loupat kryty a nekupovat spravne lozisko? No jednoduse proto, ze v loziskarne casto maji jen jednu nejakou variantu, nebo ta zakrytovana je levnejsi. Uplne bezne takto nepatricna loziska dostavam do motoru, ackoliv objednavam otevrena.
mhi
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 547
Registrován: úte říj 20, 2015 14:18:14
Bydliště: V chatrci u Prahy [Babetty 207.200+210.000 "kanibalky" a jeji kamosky, Jawa 50 21]

Předchozí

Zpět na Pojezd

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků