Stránka 2 z 2

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

PříspěvekNapsal: sob bře 12, 2011 0:47:05
od Citr0nik
Obrázek

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

PříspěvekNapsal: sob bře 12, 2011 0:48:22
od Citr0nik
Obrázek :D cize ??? :)

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

PříspěvekNapsal: sob bře 12, 2011 10:15:45
od heslar
Citr0nik píše:tuto mate tie foto .. : skusam ak to pojde tak som sa prekonal .. :) Obrázek

Nejde ti to.... skus to dat do priloy a potom to vlozit do textu..

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

PříspěvekNapsal: sob bře 12, 2011 14:07:05
od Citr0nik

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

PříspěvekNapsal: sob bře 12, 2011 14:09:07
od Citr0nik

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

PříspěvekNapsal: sob bře 12, 2011 18:14:31
od heslar
Hold sem to nenamontujes... ak chces tachometer treba kupit novy brzdovy kryt... teda zaplatit 22E z obchodu alebo zohnat z nejakej pokazenej B

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

PříspěvekNapsal: sob bře 12, 2011 20:49:16
od Citr0nik
OKa alebo ?? tachac z bycikla :) nepouzivam takze to by slo ? :lol:

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

PříspěvekNapsal: sob bře 12, 2011 20:56:15
od heslar
Citr0nik píše:OKa alebo ?? tachac z bycikla :) nepouzivam takze to by slo ? :lol:


Ano to by urcite islo... manontujes nastavis cyklotachometer a mas a funguje to tiez a pekne...

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

PříspěvekNapsal: stř črc 26, 2017 13:22:49
od mhi
Obnovim toto 6 let stare tema ... loziska v kolech 6001 davate jaka ? Predpokladam normalni vule, C3ka jen u 207ky do prevodovky. Kryta (-2RS, -2Z), nebo otevrena? Sundavate pripadne jeden kryt (predpokladam, ze vnitrni) ?

Uz jsem videl vsechny moznosti, zjevne to kazdy dela trosku jinak. Jaka jsou pro a proti? V kramcich nabizi 6001/C3 i pro kola, to nechapu.

Kryta (-2RS/-2Z) loziska jsou predpokladam mene nachylna na bordel co do nich leze. V originale se mi zda jsou ale otevrena. Doplnujete do krytych mazivo? :)

Link na podobnou diskusi http://www.jawamania.info/poradna/detai ... onid=35616

Pokud jde o slozeni B210, nejak mi obrazek nesedi k tomu, co v Babette mam. Na strane cvrcku na slapkovy retez mam 2 segrovky, potom je ale divne vymezene to lozisko na strane brzd (neni na dorazu). Mozna jsem to slozil blbe (resp. uz to tak bylo a ja jen chybu zkopiroval). No a ted vidim, ze mi zbyl jeden vnitrni prstynek loziska, ktere tam bylo pouzito misto vymezovaci podlozky. Chjo ... takze samo-domo-bastl. Budu muset asi rozebrat kolo u druhe B210 abych zjistil jak to ma byt - uz si to nepamatuji a samozrejme fotky jsem zadne nedelal :-(((.

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

PříspěvekNapsal: stř črc 26, 2017 18:07:54
od Azor
Ložiska Z jsou určena pro vysoké otáčky a současně zakrytování nechrání tak dokonale, takže zásadně RS. A proč proboha kupovat 2RS a jedno zakrytování vyloupávat, když se dá koupit typ RS s jednou stranou otevřenou. Obecně ovšem ložiskářům naskakují fleky když slyší o doplňování tuku do zakrytovaných ložisek. Náplň je v nich kvalitní a zcela dostatečná; laikovi se to ale zdává málo, tak to tam nacpe co se vejde - to že to stejně vyteče a ložisko se přehřívá, to ho bohužel nenapadne. A segrovky byly v originále 2 - ta vnitřní držela ložisko a ta vnější umožňovala naklepnout filcové utěsnění (v plechových miskách). Poslední kusy už zápich pro vnější segrovku neměly neb se používala ložiska zakrytovaná. Já osobně tam ten filc dávám stále, protože jinak se tam může nacpat bláto atp. a zakrztování ložiska je zbytečně namáháno.

Dodatek - teď jsem našel v depozitáři jedno kolo starého provedení, kde je jen vnější segrovka a ložisko drží na místě rozpěrka, na druhé straně dosedne na vnitřní kroužek štít brzdy, takže i takhle to může fungovat - v průběhu výroby se zřejmě experimentovalo a tehdejší zrůdné hnutí "Reflektor mladých" podporovaný matkou stranou, navrhoval šizení finálního výrobku na všech stranách.

Re: Ložiska v zadním a předním kole.

PříspěvekNapsal: stř črc 26, 2017 18:56:16
od mhi
Proc loupat kryty a nekupovat spravne lozisko? No jednoduse proto, ze v loziskarne casto maji jen jednu nejakou variantu, nebo ta zakrytovana je levnejsi. Uplne bezne takto nepatricna loziska dostavam do motoru, ackoliv objednavam otevrena.