Stránka 1 z 1

Typ babety 207 dle př.vidlice

PříspěvekNapsal: stř úno 13, 2013 20:28:53
od Koby
Zdravím.Dnes jsem rozdělával 3ks vidlic kvůli laku.Svoji 207-300,ta má pevnou vidlici na centr.šroubu.Pak čerstvě koupenou 207-300 a jednu 207 na díly ale ta neměla štítek a vidlice byla chycena maticí s jemným stoupáním a s dělitelnými brejlemi(horní).
To by ješte šlo,ale pak přišlo na demontáž kluznic s pružinami a to už mi hlava nebrala :shock: Moje 207-300(rv1980)má kluznice bez závitu na pružinu(pouze osazení na pružinu)druhá 207-300(rv1981)měla se závity na pružinu na obou koncích(kluznice-šroub).ta s dělenými vidlemi měla stejné ale není na ní štítek.
Takže- nevíte někdo jaký je to přesně typ betky?a kolik se vlastně dělalo verzí vidlic na 207?díky

Re: Typ babety 207 dle př.vidlice

PříspěvekNapsal: stř úno 13, 2013 21:04:15
od PetrT30
nejsem si jist, ale na obrázku jsou vidle z "první" babetty 207 nebo 228 a závity na pružiny tam jsou. Je možný, že závity někdo odsoustružil.
Mimo jiné tyhle jsou i na prodej kdyby měl někdo zájem
Obrázek

Re: Typ babety 207 dle př.vidlice

PříspěvekNapsal: stř úno 13, 2013 21:49:31
od Koby
petrt30-jo tak tyhle stejný jsem vyndal z te 207(1981),ale nevim přesně co je to za typ.To osoustružení bych nevylučoval protože kluzáky(ty plast.špunty v kterých to jezdí)jsou dělané ze silonu na soustruhu.Když jsem je vytahoval tak jsem si to užil :roll: protože to bylo dělané hodně napřesno a trvalo mi to cca 20min.

Re: Typ babety 207 dle př.vidlice

PříspěvekNapsal: pon bře 04, 2013 19:45:28
od Koby
No tak vidlu mám vyřešenou,vzal jsem origo kluzáky z druhé betky a ok.Akorát ta vidla co je na fotce tak tu má kámoš a je tam rozdíl v délce kluzáků asi 20mm.Ještě že jsem je rozdělával všechny najednou tak sem hned dělal srovnávací test.Ta vidlice z roku 81 má výhodu v tom že jsou horní brejle zvlášt,tudíž se lépe sundává oproti r.80 kde jsou hor.brejle napevno.