Babetta 210/123 r.v 1994 Loukotová/litá kola.

Rám, vidle, řetěz, gumy, úpravy, lak...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Babetta 210/123 r.v 1994 Loukotová/litá kola.

Příspěvekod jaryk77 » sob čer 08, 2013 14:36:40

Dobrý den,v září to bude rok co jsem koupil babettu 210/123 dá se říct poslední typ,loukotová litá kola,blinkry atd.Made in Slovakia,Italy a Hungary.
Vše do šroubku renovuji.Mím problémem je přední kolo bílé lité loukotové potřeboval bych ho mít v rovině v předních vydlicích ale jak zatáhnu šroub stále se naklání k jedné straně.Možná není přesné pořadí jak co patří do náboje litého kola.Potřeboval bych prosím vás který vlastní tento typ babetty 210/123 (litá kolajestli by byl tak hodný a dal jsem na forum prospekt pořadí předního kola.Na pravé straně je brzdový buben na druhé je náhon tachometru vevnitř je delší váleček a plstěná podložka,zb náhonu jde jedna zahnutá packa do náboje kola na kterém jsou dvě dirky do jedné patří šnekovitý náhon tachometru.Dávám to tam stejně v jakém to bylo pořadí ale pořád se kolo stáčí na levou stranu jakmile dotáhnu šroub,nevím jak je to možné,nemůže mi prosím někdo poradit jestli se neštelujou vydlice nebo tak něco podobného.Prosím o prospekt pořadí jak to patří do předního kola.Předem moc děkuji za vaše odpovědi.
jaryk77
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 184
Registrován: sob zář 08, 2012 15:10:13

Re: Babetta 210/123 r.v 1994 Loukotová/litá kola.

Příspěvekod PetrT30 » sob čer 08, 2013 21:28:32

Máš liťáky slovenský nebo Italský (Bernardi)?
- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

Re: Babetta 210/123 r.v 1994 Loukotová/litá kola.

Příspěvekod jaryk77 » sob čer 08, 2013 21:55:19

Ahoj mám přesně ty co si dával schéma,když přední kolo sestavím a matici dotáhnu tak se mi kolo tlačí na stranu kde mám náhon.A nevím si tím rady.Ono i sundat přední blatník není žádný šlágr :-(
Musíš sundat přední kolo a tím pádem se to sesype.Nevím jestli se to dá ještě vycentrovat jeden teleskop vytáhnout směr nahoru.Je to děs.Navíc u těhle 210/123 je vydlice bez západky na fabku takže nemůžu ji jinak zamknout než na zámek na kolo,štítek mám psaný v AJ zdřejmě Babetta na vývoz tam kde se nekrade :-) .Jinak moc díky za schéma.Do babett dělám už 25let ale toto je docela oříšek :shock:
jaryk77
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 184
Registrován: sob zář 08, 2012 15:10:13

Re: Babetta 210/123 r.v 1994 Loukotová/litá kola.

Příspěvekod PetrT30 » sob čer 08, 2013 22:03:23

Bohužel neporadím. Vidlici jsem dával z nějakého dirtbajku. Musí být v pořádku ta rozpěrná trubička uvnitř.
Náhon jsem vyřešil takto:
http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/5/5284 ... .jpg?ver=2
- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

Re: Babetta 210/123 r.v 1994 Loukotová/litá kola.

Příspěvekod jaryk77 » sob čer 08, 2013 22:23:57

Máš to hezký :-) mít píly a šikovné ruce je k nezaplacení.Tu mojí Bábu budu mít v září rok a ještě jsem na ní nejel.Motor když naskočí tak je tichonká jako šicí stroj.Majitelka co jí měla předemnou jí kupovala asi na lapač prachu,není vůbec jetá jinak to co je na tachometru na to já moc nedám.Ale když jsem měl rozhozenou spojku (kvůli kontrole a renovaci) tak lamely jsou jenom malounko opotřebované.Výfuk není vůbec vypálený a koleno je v čistém chromu i tam kde vzniká vysoká teplota.Pneumatiky jsou zánovní/původní 95%? Teď mám sundaný akorád nádrž chci na palivový kohout/hadičku dát šikovně filtřík kvůli nečistotě a sundaný mám ještě přední blatník budu ho tam dávat až srovnám to přední kolo do roviny.Rukojed plynu a páčky tlačítka na řidítkách mám Italské Domino.Chtěl jsem tam dát klasický rychlopal ale nejde to ani s omylem.Řidítka bílá lakovaná jsou jinak dělaná jako u klasických babet.Máš fotky svojí babky v celku? Chtěl bych inspiraci :-)
jaryk77
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 184
Registrován: sob zář 08, 2012 15:10:13

Re: Babetta 210/123 r.v 1994 Loukotová/litá kola.

Příspěvekod PetrT30 » ned čer 09, 2013 4:44:37

.. v podpise
- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

Re: Babetta 210/123 r.v 1994 Loukotová/litá kola.

Příspěvekod jaryk77 » sob črc 27, 2013 21:41:34

Před chvilkou jsem přišel ze zahrady kde mám svoje poklady Babetty 210 na jedné jsem přidělával přední blatník.Ten kdo má tu samou 210/123 r.v 1994 Loukotová kola,tak může potvrdit jaká je to pakárna demontáž a montáž předního kola a předního blatníku ony tyhle Babetty mají dost záporných věcí nejvíce mne štve že nemají v rámu na řidítkách uzamykání zdřejmě podle štítku v AJ to šlo na export kde se asi nekrade :-)
jaryk77
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 184
Registrován: sob zář 08, 2012 15:10:13

Re: Babetta 210/123 r.v 1994 Loukotová/litá kola.

Příspěvekod bohuš » ned črc 28, 2013 8:46:04

Tak to já mám tu samou 210/123,r.v.1994 modrá metalíza,italské liťáky,blinkry jsem sundal,ale zámek na Fabku v řídítkách mám. Byl to také vývézní typ,protože štítek je v anglučtině. Na nádrži polepy SuperGrandLux. Přední kolo krásně uprostřed vidlice.
bohuš
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 53
Registrován: pon úno 20, 2012 16:49:25

Re: Babetta 210/123 r.v 1994 Loukotová/litá kola.

Příspěvekod jaryk77 » ned črc 28, 2013 12:15:34

To já mám černou s kombinací bílou a blinkry mám a ty nesundám :-) Jinak ti závidím že máš v rámu zdířku na fabku já bohužel jí tam nemám a musim nějak vyšpekulovat abych ji neobtížně nezamykal :-( Od září ji mám rok a ještě jsem na ní nejel,nalítáno podle opotřebení výfuk značený JAWA a delší číslo je v nedotčeném chromu(výfukové koleno je původní originál je v chromu není moc stmavlé/opálené,šlo vyleštit do zrcadla) gumy původní v zádu opotřebené na 80% a ve předu na 90%,podle mého nemá moc nalítáno.Starší paní co ji v roce 1995 koupila z Mototechny jako novou sní moc nenajezdila do krámu a z krámu ve vesnici podle toho byl košík dost opotřebenej,ale babetta v super stavu.Jela sní dvě sezony a potom 15 let stála přikrytá řádně plachtou v zateplené garáži až do loňského září když jsem ji od ní koupil.Pneu jsem koupil nové s terénějším vzorkem ty původní pneu jsem výhodně prodal o 10% lacinější cenu co se dnes prodávají.Ale musel jsem sundat obě kola abych pne přezul,zadní kolo šlo sundat super ale přední velká pakárna musel jsem sundat i blatník.Už jsem jí startoval a zvuk má nezvykle slaboučkej jako šicí stroj a to byla našlápnutá v bytě.Vše jsem řádně skontroloval brzdové pakny mají malé opotřebení ale brzdí na fleku když jsem jí přepnul na šlapání jak mi jí z Top Trans dovezly až z jížních čech,tak s prudčího kopse jsem musel brzdit s citem jak brzdy rvaly asfalt :-) Při kontrole kompletní spojky kterou jsem jenom očistil od jemného brusu obložení jinak jsou málo sjeté ve vynikajícím stavu.Měnil jsem v říjnu převodový olej i když původní byl pěkně žlutoučkej ale vyměnil jsem ho za nový.By mne zajímalo když je v babetě nový převodový olej a na babettě jsem rok nejezdil by mne zajímalo jestli musím nutně opět olej vyměnit aby se převodovce nic nestalo.
jaryk77
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 184
Registrován: sob zář 08, 2012 15:10:13

Re: Babetta 210/123 r.v 1994 Loukotová/litá kola.

Příspěvekod ridchey » ned črc 28, 2013 12:27:57

chlapi,co kdo ma jaky stroj,od toho je tu jina rubrika ...Vase stroje :wink:
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova


Zpět na Pojezd

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků