Stránka 1 z 2

Píchlé kolo...

PříspěvekNapsal: sob čer 15, 2013 12:11:11
od verny
Tak se mi povedlo píchnout.
Moc se mi nechtělo sundavat kolo, vytahovat duši a lepit. Nakonec jsem se k tomu dokopal.
Přemýšlel jsem použít ten sprej na opravu pneu.
Zkusil to někdo z vás? Drží to? Vím, že to je nouzovka, ale známej to fouknul do kola u auta a najel s tím bez problémů 10tis.
Šlo to z auta až když přezouval na zinmí a tyhle gumy ojeté vyhazoval.
Koukal jsem na ty spreje... na jednom se píše, že to je na bezdušové pneu. Na druhém tato věta není.
Tak jak, zkoušel to někdo? A s jakým výsledkem?

Re: Píchlé kolo...

PříspěvekNapsal: sob čer 15, 2013 20:07:19
od Kuba402
Dle mě je to jenom na dojetí na nějakejch max 150 Km. Ale jestli s tím najel 10 000km tak se ho zeptej co to měl za sprej (značka) a poděl se s námí o toto info.

Re: Píchlé kolo...

PříspěvekNapsal: sob čer 15, 2013 21:10:27
od ridchey
jestli mas kolo s dusi,tak to nefunguje, osobni zkusenost

Re: Píchlé kolo...

PříspěvekNapsal: ned čer 16, 2013 7:29:20
od Kuba402
Ale nedávno byli zase v lidlu takové malé spreje pro cklisty na dojetí. Ale nezkousl jsem to takže nevím..
A cyklysti mají z 80% duše

Re: Píchlé kolo...

PříspěvekNapsal: ned čer 16, 2013 19:33:08
od jaryk77
Ty v Lídlu co prodávají jsou na bezdušovky.Ono by asi nebylo špatné/skusiti (jenom teorie),vytáhnout z ráfku duši na ráfek namontovat ventilek na moto a nasadit třeba nový plášt.
U nás v servisu vyrážejí s kvalitní gumy podložky na bezdušová kola hlavně u aut.To potom by dotyčný/Babetista mohl při píchnutí používat ten spray.Ale píši je to jenom teorie.

Re: Píchlé kolo...

PříspěvekNapsal: ned čer 16, 2013 20:38:48
od verny
Kuba402 píše:Dle mě je to jenom na dojetí na nějakejch max 150 Km. Ale jestli s tím najel 10 000km tak se ho zeptej co to měl za sprej (značka) a poděl se s námí o toto info.


Tak jsem mu volal. Značku neví. Ale bylo to něco levného. Kolem dvou stovek z Baumaxu nebo Baumarktu.
A najel s tím prý víc než 10tis. Jezdil celou sezónu a nechal to tam schválně. Věděl, že gumy půjdou do sběrného dvora. Pak přezul na zimáky.

Hledal jsem něco v různých diskuzích.
Do google jsem si dal vyhledat něco o sprejích. Vyjelo mi několik různých fór. I zájmových o různých zn. aut.
Občas jsem tam našel, že s tím někdo jezdil i dva roky dokud neprodal auto :)

Nikde jsem ale nenašel jestli to někdo dal do duše. Mám pocit, že jsem tady někde četl, že to někdo vozí. Ale nemůžu to najít.
Taky nemám zkušenost kolik by se toho do kola fouklo. Celý sprej by měl být na kolo od auta do velikosti max 15/195. To by mělo zalepit a nafouknout tak, aby se s tím dalo odjet.
Takže na babču by to mělo stačit na několikrát.

Re: Píchlé kolo...

PříspěvekNapsal: ned čer 16, 2013 21:34:57
od ridchey
ja to vyzkousel, ta srajda se dostala z duse ven mezi plast a dusi,vybehla veskerejma prasklinama dnesnich nekvalitnich plastu,zasrala jak jsem se rozjel rafky,a ve vysledku to nakonec dusi nenafouklo a tak jsem tlacil 4km....
nedoporucuju....

Re: Píchlé kolo...

PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2014 18:35:07
od shadow2410
Ahoja, zjistil jsem že na mé 210 mám píchlé zadní kolo ale vůbec si to netroufám vyměnit protože ani nevím jak se to zadní kolo sundává. Nevíte jak přesně na to vysvětlit pro debila? Děkuji

Re: Píchlé kolo...

PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2014 19:29:34
od tuningrob
Tákže něco písnu, ať se ostatní přidají. Nic těžkého to není, jen to chce trochu zručnosti.

1.- 17 klíč - povolit osu( třeba dva kliče, jedním držíš vlevo šroub, druhým matici povoluješ)
2.- povolíš 10 klíčem napínaky, sou to ty hebla na každé straně kola držící na ose, napínají řetěz a vystřeďují kolo.
3.- povolíš napínak šlapacího řetězu( kolečko, popř. váleček, po kterém chodí řetěz.
4.- povolíš lanko brzdy. Do kombinaček chytni lanko aby se neprotáčelo a desítkou kličem povoluj matici. Matici schovej, lanko vyvlékni.
5.- Tak teď by to nemělo nikde držet, šrouby, osa, napínaky, bowden venku. Takže kolo posuneš co nejvice dopředu a shodíš řetězy. Kolo vyndáš.

Pokračování až to zrobíš.

Obrázek

Obrázek

Re: Píchlé kolo...

PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2014 19:32:14
od tuningrob
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek

Re: Píchlé kolo...

PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2014 20:30:07
od shadow2410
pěkné díky.
Zítra to zkusím udělat snad to zvládnu.

Re: Píchlé kolo...

PříspěvekNapsal: stř dub 16, 2014 8:25:20
od RottenFox
Já jsem to dělal trochu jináč. Tím samozřejmě neříkám, že je tenhle popis špatně.

Povolil jsem matku na ose, pak jsem ten osovej šroub vytáh, odmontoval matku co drží tu páčku brzdy na tom tisícihranu no a pak mi žena bábu přizvedla, kolo jsem posunul dopředu, shodil jsem řetězy a pak jen vyndal kolo.

Stejně tak jsem to tam pak vrátil a vyhnul jsem se povolování a napínání řetězů. ;)

Re: Píchlé kolo...

PříspěvekNapsal: stř dub 23, 2014 22:02:56
od alexandr-t
Když tu byla řeč o opravě defektu, dělají se i spreje na opravdu kol s dušema. Konkrétně to dělá Slime, flaštička vychází asi 200 měďáků. Máme je v práci na prodejně :twisted:

A přejít na bezdušáky by se teoreticky taky dalo. Používá se to u kol. Použije se spešl páska do ráfku s ventilkem, obuje se plášť a nalije se tmel, co by to měl celý dotěsnit (asi) no a pak nafoukat aby si sedly patky a hotovo Mařenko :mrgreen:

Re: Píchlé kolo...

PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2015 11:34:08
od kuba_1
čusa kluci, budu měnit pláště, vyplatí se je měnit doma nebo je lepší zajet do servisu a obětovat ty peníze za přehození? Nevím jaká je s tím prca.ka. Jestli je to horší než u kola nebo ne? Kuba

Re: Píchlé kolo...

PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2015 12:41:49
od tuningrob
Jasně že doma :) Řekl bych, že na kole to je těžší.Větší drbačka je demontáž zadního kola :D