od Azor » stř črc 03, 2013 8:22:27
Ideální je shodit zadní teleskopy (není to nic obtížného), pak se jednoduše najde poloha vidlice, kdy je řetěz nejvíce napnutý (střed otáčení vidlice a řetězu, resp. pastorku není totožný, proto se to při propérování mění) a v této poloze musí mít řetěz alespoň mírnou vůli. Pozor také na to, že rozeta většinou trochu hází, takže opět najít místo, kdy je řetěz nejvíce napnutý. Pokud bychom toto nedodrželi, tak by se řetěz předčasně, prakticky okamžitě, vytáhl a to je při současných cenách škoda. A když už máme ty teleskopy dole, tak také snadno srovnáme kolo, aby nám šlo rovně - měříme např. šuplérou od spodního úchytu teleskopu k ose kola vpravo i vleo, jde to velmi snadno.
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.