kolos píše:Jo je to fyzika. Taky jsem míval na zadním kole zkrácenou páku za cenu potřeby větší síly při stlačení páčky, ale ve výsledku to brzdilo líp, protože před úpravou jsem bez problému zamáčknul páčku až k řidítku. Je to celé takové gumové brzdění, když je lanko tak proklatě dlouhé, buben trochu hází a nedá se brzdu seřídit moc na těsno. Přední brzda je na tom díky krátkému lanku mnohem líp. Na těch páčkách o kterých uvažuješ, bych změřil zdvih, tedy kolik potáhne za lanko při stlačení k řidítku a porovnal s původními páčkami. Pokud budou mít menší zdvih, tak bych do výměny nešel.
No tak ono ten gumové chod brzdy je hlavně jak řikáš z důvodu dlouhýho vedení a taky toho, že ten origo bovden stojí za ho*no, stačilo by ho vyměnit za lineární a určitě by se to dost zlepšilo.
Jinak páčku poměřím, jak to vypadá s přepákováním oproti originálu a dám vědět co a jak.
Pat píše:spis kratsi paky, aby nemel tak dlouhej chod packy, ale pak by za to musel brat zase vetsi silou... nejlepsi by bylo udelat kotoucovou brzdu a pouzit hydrauliku, jinak to nema vyznam predelavat, protoze s tema bubnama toho clovek moc nevymysli
Ano, hydraulika by měla určitě cenu, otázka je ale z čeho. Kotočoučovky co sem si skládal na kolo, tak brzdí opravu hodně brutálně, ale myslím si že na babuši by trpěly kotouče, protože pořád nemají tu tloušťku a pálily by se.
Takže leda z nějakýho skůtra, nebo něco kdoví co...
Sakra teď mám teda brouka v hlavě i s brzdama
