Přídavný Elektropohon

Rám, vidle, řetěz, gumy, úpravy, lak...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Přídavný Elektropohon

Příspěvekod ridchey » pát bře 28, 2014 13:56:57

tak me dnes,jdouce okolo elektrokola,napadla takova silenost....osadit predni buben z elektrokola-s elektromotorem, a stvorit tak vlastne hybridni pohon babetty.
kopce by to vysmyklo mrknutim oka,jen predni brzda by se musela promyslet.......
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Přídavný Elektropohon

Příspěvekod Pat » pát bře 28, 2014 14:45:51

No to by vubec nemuselo byt k zahozeni :) Brzdu bys holt musel udelat kotoucovku nejakou.
Az pujdes kolem toho kola podruhe tak zkus zmerit rozmery toho naboje, hlavne jestli se vleze do vidlice atd.
Problem bych jeste videl ze rafek a draty z kola by na babettu byli pomerne silne nedostacujici.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Přídavný Elektropohon

Příspěvekod DRN » pát bře 28, 2014 17:20:12

draty ti udelaj na miru, rafek by se dal pouzit origo, za predpokladu ze by sedel pocet der
DRN
Mladší globální moderátor
Mladší globální moderátor
 
Příspěvky: 203
Registrován: ned bře 01, 2009 13:12:07

Re: Přídavný Elektropohon

Příspěvekod ridchey » pát bře 28, 2014 18:11:50

no,uz jsem pryc od toho kola, ale je to napad na zvazeni,mozna nekde delaji i buben s osazenou kotoucovkou,taky vidle co na tom kole byly, jsou jako z horskeho,skoro bytelnejsi nez z babety.
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Přídavný Elektropohon

Příspěvekod kolos » pát bře 28, 2014 21:56:19

Tož tomu by se pak právem říkalo hybrid. Šlapky, elektrika, spalovák. Chybí tu jen už plachta a lodní šroub :lol: Ale vážně. Nevím jaké rychlosti dosahuje takové kolo s přímým motorem bez převodovky. Aby to kolem těch 30ti km/h mělo ještě vůbec nějaký přínos. Taky by asi nemělo vůbec cenu zabývat se instalací nějakého 250W motoru, ale šoupnout tam minimálně pětistovku. Já s podobnou myšlenkou koketuji delší dobu, ale u kola. Mě napadlo dát dopředu kolo s osmirychlostním nábojem od shimana a hnát to motorem ze sahary auta. Má sice jen kolem 200w, ale tím spřevodováním by mohl slušně pomáhat i do prudších kopců. Navíc je k sehnání za pár kaček někde na šroťáku.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Přídavný Elektropohon

Příspěvekod Droopi » ned bře 30, 2014 12:38:46

Také jsem nad něčím podobným přemýšlel, i když ne právě tímhle směrem. Moje myšlenka byla - nahradit náboj v zadním kole silným elektromotorem - nedělají jen 250W, ale i přes 1000W, slyšel jsem i historky kolem 4000W max, ale s tím jsem se nesetkal. Vyhodit motor a udělat na jeho místo držák pro nasunutí pořádné baterie - na elektroniku by šla použít sada, která se prodává na domácí přestavbu kol, je to včetně regulátorů, atd. Ale protože se chystám stavět dům, a momentálně si dělám tu 210tku, nejsou na to peníze ani čas, a tak zůstalo u myšlenky.
Droopi
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 294
Registrován: sob úno 15, 2014 2:03:14
Bydliště: u Plzně


Zpět na Pojezd

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků