rovnání komponent po pádu

Rám, vidle, řetěz, gumy, úpravy, lak...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: rovnání komponent po pádu

Příspěvekod ridchey » stř říj 15, 2014 22:04:19

tak,dopredu tezko nekdo neco zaplati,ale pokud by se nasel opravdu nejaky sponzor,nebo lepe zapaleny mecenas,pak by mozna nebyl az takovy problem naklady hradit postupne....
dalsi vec je problem autorskych prav, a to ani ne tak knihy samotne,jako spis rad a navodu "jak na to",
nektere postupy by si treba mohl nekdo narokovat s tim,ze je autorem,dal to na forum a ted to nekdo chce vydat.
nechci od knihy zrazovat,to v zadnem pripade, spise jen poukazuji na mozny problem.....
sam bych asi tezko uz identifikoval, kde jsem jakou fintu pochytil...:-)
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: rovnání komponent po pádu

Příspěvekod Pavel » čtv říj 16, 2014 10:25:04

Ridchey, trochu se mýlíš s tím zaplacením předem. Existuje pár firem nebo webů pro takovéto projekty. Např. http://startovac.cz/ , kde ti nejdříve lidi zaplatí a když se vybere požadovaný počet peněz, tak pak můžeš projekt rozjet.

Jak to většinou na takových webech funguje? Založíš projekt, popíšeš podnikatelský záměr, rozepíšeš finanční náklady a co z toho budou lidi mít, když tě podpoří a pokusíš se tento záměr rozšířit mezi co největší počet lidí. Koho to osloví, pošle na účet startovače peníze. Když se požadovaná cílová částka v určitém čase nevybere, projekt skončí a lidem se bezpečně vrátí peníze zpět. Když se peníze vyberou, jsou uloženy na účtě startovače po dobu realizace projektu a ty máš jistotu, že když projekt úspěšně dokončíš, své peníze 100% dostaneš.

Teď je to v podstatě jedno, jak by se řešilo financování. O knihu není dostatečný zájem, takže je to pasé. Já jsem to předem tušil, že holt není taková základna lidí kolem Babett, aby někomu stálo za to napsat knihu. Akorát jsem o tom musel přesvědčit i ostatní, kteří mi to moc nevěřili.

S autorskými právy jsem také počítal, proto jsem psal, že by se objížděli zajímaví lidé . S tím souvisí i písemný souhlas, pokud by se použily nějaké plánky, fotky z jejich know how, apod. Určitě bych do knihy bez předchozího písemného souhlasu nedal nic, co není moje. Zde je aspoň vidět, jak by to bylo pracné.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: rovnání komponent po pádu

Příspěvekod ridchey » čtv říj 16, 2014 21:20:22

ok,vsak se nehadam :-)
mozna jeste na to nenazral ten spravny cas, prece jen je to stroj pomerne mlady a kultovnim se stava jen pomalu.
flintu do zita bych jeste nehazel a prece jen tydenni pruzkum je mozna malo....
vyckejme zatim,sbirejme pomalu material a vono to pujde :wink:
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: rovnání komponent po pádu

Příspěvekod Pavel » pát říj 17, 2014 8:06:42

Koukal jsem, že Dominika na cestě vybrala 300 tisíc a to zdaleka její setopisná kniha nebude tak rozsáhlá, jako by byla ta naše :) Tak mě tak napadá, že by ten projekt o Babettách měla založit nějaká žena a pak by se třeba vybralo víc :)
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: rovnání komponent po pádu

Příspěvekod Koby » pát říj 17, 2014 12:20:58

Bohužel babetta není In,je spíše Out.Není správná doba,více se jich válí po stodolách než jezdí.Kdyby jste si udělali celorepublikový průzkum průměrného věku babettisty,tak vám vyjde 55letý strejček co jede max 5km někam na ryby.Mladí to berou jako chvilkovou záležitost než vylezou na větší mašinu.
Musela by se udát nějaká babetta revoluce aby byl větší zájem.Např.zákon o možnosti řídit skůtr s variátorem do obsahu 125 na ř.p.B+stálé zvyšování cen phm se u nás hodně chytilo.
Stroj se stává kultovním věkem,a počtem kusů.To se nás ještě naštěstí netýká.Naše oldtimer stroje povozí min,ještě jednu generaci a pak bude možná čas na nějakou knihu.Zatím bych uvažoval tak nad kalendářem s pěknými fotkami :D
Pomozte vymítit smrt z našich silnic! Jezděte po chodníku!!!
B207-300 Hellbetta
B215 Hujda
B225 Stella-Střella
Koby
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 536
Registrován: ned úno 10, 2013 1:52:48
Bydliště: Frog city,Brno venkov

Předchozí

Zpět na Pojezd

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků