Stránka 1 z 1

Rosborka přední brzdy

PříspěvekNapsal: čtv lis 06, 2014 21:33:46
od davikk
Ahojte,
Mám v plánu (až už nebudu moct jezdit v zimě) trochu se pustit do mojí 207. První bude přední brzda - jak je to hodně náročný a jak se to tak nějak cca. dělá? :D :D :D vím blbej dotaz ale chci na ní od jara jezdit a ta brzda je tam spíš na okrasu. :D :D :D jo a jak mám udělat takovou tu pecku na konci lanka zadní brzdy (v páčce)?
Díkes

Re: Rosborka přední brzdy

PříspěvekNapsal: pát lis 07, 2014 8:10:09
od LukeH
Pokud je ta brzda stejná jako na 210, tak stačí odšroubovat lanko náhonu tachometru a vytáhnout ten šroub co je v náboji. Kolo ti upadne z vidlice a brzda ta vypadne skoro sama. Pokud tam máš obložení tak je porucha trochu někde jinde :-D
Co se týče těch válečků na konci lanek, tak ty sem už párkrát potřeboval udělat na kole a nakonec sem si koupil nový lanko za pár korun. Jediný co by se dalo tak udělat suk pač odlejt to pude blbě.

Re: Rosborka přední brzdy

PříspěvekNapsal: pon lis 10, 2014 22:08:54
od davikk
Já sem přemejšlel, že by se dal ten cín někde roztavit, a pak to v něm jakoby namočit...Ale kde ho roztavit a kde sehnat ten cín? :-D

Re: Rosborka přední brzdy

PříspěvekNapsal: pon lis 10, 2014 22:20:49
od Max11
Stačí roztaviť rybárske olovko. Ale nechápem tej logike ušetriť za každú cenu pár korún na mieste, ktoré je hádam najpodstatnejšie na každom vozidle - brzdy. Okrem toho, že to nemá žiaden ekonomický význam, je to zbytočná práca naviac a keď to spravíš zle, ešte ťa to môže stáť aj zdravie ak to povolí v nesprávny čas.

Re: Rosborka přední brzdy

PříspěvekNapsal: úte lis 11, 2014 15:18:22
od Azor
V domácích podmínkách cín ani olůvko nezvládneš, prostě ti to k lanku nechytne, jediným řešením je pájet natvrdo mosazí, ale málokdo má doma autogen a ty různé hobby hořáčky jsou k ničemu. A protože může jít opravdu o ústa, je fakt lepší koupit lanko nové.

Re: Rosborka přední brzdy

PříspěvekNapsal: stř lis 12, 2014 1:25:03
od ridchey
tak o tomhle zrovna neco vim a na lanka brzd jsem si valecky pajel uz na zakladce,
zakladem je sehnat cin pro klempire a instalatery s nizkym podilem olovene primesi a
pajeci kapalinu pro pozink.
no a potom uz je potreba jen dostatecne vykonnou pajecku,nejlepe tedy opet elektrickou cca250W
do kousku drivka se vrtla dirka pro usazeni valecku a drazka pro pruchod lanka do valecku, zakaplo se kapalinou a pak uz se jen dukladne zapajelo. sem tam nejaka korekce pretoku cinu pilnickem a bylo hotovo.