Stránka 1 z 1
Rosborka přední brzdy

Napsal:
čtv lis 06, 2014 21:33:46
od davikk
Ahojte,
Mám v plánu (až už nebudu moct jezdit v zimě) trochu se pustit do mojí 207. První bude přední brzda - jak je to hodně náročný a jak se to tak nějak cca. dělá?

vím blbej dotaz ale chci na ní od jara jezdit a ta brzda je tam spíš na okrasu.

jo a jak mám udělat takovou tu pecku na konci lanka zadní brzdy (v páčce)?
Díkes
Re: Rosborka přední brzdy

Napsal:
pát lis 07, 2014 8:10:09
od LukeH
Pokud je ta brzda stejná jako na 210, tak stačí odšroubovat lanko náhonu tachometru a vytáhnout ten šroub co je v náboji. Kolo ti upadne z vidlice a brzda ta vypadne skoro sama. Pokud tam máš obložení tak je porucha trochu někde jinde

Co se týče těch válečků na konci lanek, tak ty sem už párkrát potřeboval udělat na kole a nakonec sem si koupil nový lanko za pár korun. Jediný co by se dalo tak udělat suk pač odlejt to pude blbě.
Re: Rosborka přední brzdy

Napsal:
pon lis 10, 2014 22:08:54
od davikk
Já sem přemejšlel, že by se dal ten cín někde roztavit, a pak to v něm jakoby namočit...Ale kde ho roztavit a kde sehnat ten cín?

Re: Rosborka přední brzdy

Napsal:
pon lis 10, 2014 22:20:49
od Max11
Stačí roztaviť rybárske olovko. Ale nechápem tej logike ušetriť za každú cenu pár korún na mieste, ktoré je hádam najpodstatnejšie na každom vozidle - brzdy. Okrem toho, že to nemá žiaden ekonomický význam, je to zbytočná práca naviac a keď to spravíš zle, ešte ťa to môže stáť aj zdravie ak to povolí v nesprávny čas.
Re: Rosborka přední brzdy

Napsal:
úte lis 11, 2014 15:18:22
od Azor
V domácích podmínkách cín ani olůvko nezvládneš, prostě ti to k lanku nechytne, jediným řešením je pájet natvrdo mosazí, ale málokdo má doma autogen a ty různé hobby hořáčky jsou k ničemu. A protože může jít opravdu o ústa, je fakt lepší koupit lanko nové.
Re: Rosborka přední brzdy

Napsal:
stř lis 12, 2014 1:25:03
od ridchey
tak o tomhle zrovna neco vim a na lanka brzd jsem si valecky pajel uz na zakladce,
zakladem je sehnat cin pro klempire a instalatery s nizkym podilem olovene primesi a
pajeci kapalinu pro pozink.
no a potom uz je potreba jen dostatecne vykonnou pajecku,nejlepe tedy opet elektrickou cca250W
do kousku drivka se vrtla dirka pro usazeni valecku a drazka pro pruchod lanka do valecku, zakaplo se kapalinou a pak uz se jen dukladne zapajelo. sem tam nejaka korekce pretoku cinu pilnickem a bylo hotovo.