Konzervace polosrotu, prelakovani

Zdravim, opet se muj dotaz primo netyka Babett, ale Jawy 50 (pripadne dalsich), ale ono to je jedno. Koupim srotovou motorku, ktera je komplet orezla, proste je potreba udelat klempirinu a lak. Predtim ale chci odladit motor a sehnat spravne chybejici dily, takze musim mit nejak funkci ram. Jak to vidim, tak treba 555ku komplet poskladam asi za hodne dlouho a tak mam v nevhodnych podminkach jen ram oveseny nejnutnejsimi vecmi. No a ten ram pekne koroduje, schovat do tepla a sucha jej nemuzu (nechci). Takze jak postupovat? Opiskovat rucne jen to co je znicene a striknout to nejakou barvou, ktera zabrani totalni korozi (a az budu delat final lak, tak to z toho budu zase muset dostat), nebo to udelat finalni povrchovou upravu (treba jen bilou barvou), kterou potom budu predelavat/opravovat?
Druhy problem ktery mam je, ze nektere Babetty (a zrovna i ta 555ka) maji pekny orig lak. Kdyz opravuju jen lokalni poskozeni laku, problem je s napojenim moderniho akrylatu (+plnice apod.) na ten puvodni lak, vselijak ta moderni rozpoustedla narusuji puvodni barvu. Prelakovat celou motorku se mi moc nechce, nechci z toho mit "lestenku", ale peknou moto s patinou. Nevim moc jak postupovat a nejlepsi rada kterou jsem dostal "opiskuj a prelakuj cele".
Druhy problem ktery mam je, ze nektere Babetty (a zrovna i ta 555ka) maji pekny orig lak. Kdyz opravuju jen lokalni poskozeni laku, problem je s napojenim moderniho akrylatu (+plnice apod.) na ten puvodni lak, vselijak ta moderni rozpoustedla narusuji puvodni barvu. Prelakovat celou motorku se mi moc nechce, nechci z toho mit "lestenku", ale peknou moto s patinou. Nevim moc jak postupovat a nejlepsi rada kterou jsem dostal "opiskuj a prelakuj cele".