Stránka 1 z 1

vidlice 207.100 bez manžet

PříspěvekNapsal: pon úno 19, 2018 23:24:15
od R.I.S
Ahoj všem, předem bych rád poděkoval za přijetí.

jen úvodem ať chápete proč se ptám:
Začal jsem renovovat stařičkou 207ku po dědovi, jedná se o typ 207.100 - usuzuje dle toho, že má ještě staré tranzimo zapalování a stará "nízká" řidítka. Pokud se mýlím tak se omlouvám, čerpám z dostupných informací na netu. Babetta je teď téměř do šroubku rozebraná a nachystaná na opískování a lak/komaxit. Narazil jsme ale na první problém a tím jsou futra v přední vidlici (chtěl jsem je před lakem vyrazit ven).

Prošel jsme snad všechny vlákna o přední vidlici na fóru, všichni píšete o silonových futrech. Tyto futra mám i doma náhradní, je mi jasné jak je vyměnit a vybavení taky není překážka. Problém ale je, že co jsem tak koukal dovnitř a snažil se to nafotit tak mě přijde, že jsou kovové a je v nich O-kroužek. Raději jsem tedy všechny pokusy o demontáž zastavil. Nemáte někdo více info o tomto typu, fotku nebo kde se dají koupit? Vše je možné nahradit, na soustruhu se dá vytočit všechno, ale rád bych to zachoval v origo stavu. Takže než začnu něco vyrábět ptám vás zkušenějších o radu.
https://rison.rajce.idnes.cz/Babetta/#20180213_200728.jpg

Re: vidlice 207.100 bez manžet

PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2018 13:36:13
od Azor
Osobně tohle provedení na Babettě neznám, ale obdobné řešení fabrika po určitou dobu používala u Mustanga (brzo se vrátili opět k manžetám). Silonová futra by tam měla být také a pro jejich výměnu se musí tento pryžový stírací kroužek včetně jeho kovového držáku opatrně vyklepnout (ideálně pomoci spec.stahováku vnitřních ložisek nebo méně ideálně za pomoci kusu zahnutého železa).

Re: vidlice 207.100 bez manžet

PříspěvekNapsal: stř úno 21, 2018 23:33:58
od R.I.S
No podařilo se mi stáhnou Ďurkoviče kde je to i zobrazené tak uvidím až se rám a vidle vrátí z komaxitu a zkusím to vypreparovat ven. Šlo mi o to že když člověk neví jak je to vevnitř udělané lehce to poničí při demontáži a to bych nerad.