Prasklý rám - svařování

Zdravím pánové, Babetton opět přichází s podezřelým dotazem. Na 356 mi praskl na obou stranách rám přesně nad kyvkou (proklínám toho, koho napadlo udělat to z tak tenkého plechu). Rád bych se vás zeptal, zdali je na místě bát se svařování v takové blízkosti těch gumových pouzder, nebo jsou to zbytečné obavy. Svářeč by mi asi moc neporadil (kšeft musí běžet, i kdyby fotra věšeli). Už mě tady ten rám pěkně štve. Jedno oko motoru jsem nechal TIGem znovu přivařit, kdy jsem posléze objevil prasklinu na tom druhém. Doraz stojánku je úplně vymlácený, záchyt pružiny taktéž fuč a teď ještě ty praskliny. Nejraději bych ho už hodil do šrotu
.
Prasklina viz foto:
https://drive.google.com/open?id=1pHBVH ... Wl85Fizc6i

Prasklina viz foto:
https://drive.google.com/open?id=1pHBVH ... Wl85Fizc6i