od Azor » úte srp 11, 2020 13:02:46
Mělo by to být OK. Je zajímavé, že prodejce někde vyhrabal tento archaický náhon tachometru. Je to provedení, které se dávalo do prvních exportních 207, později to již bylo integrováno ve víku přední brzdy a tak to přešlo i na 210. Naštěstí všechny náboje kol mají stále ty tři obdélníkové výstupky, do kterých tento náhon zapadne, vkládá se místo té hliníkové kuželové vložky. Bovden bude možná trochu dlouhý (podle mých zkušeností se dělá již jen pro 210, kde je větší vzdálenost tacho), takže bude trochu víc ohnutý (trochu to snižuje životnost), ale zkracovat nedoporučuju (jde to, ale není to až taková sranda). Akorát ty ceny mi připadají příšerné, ale tahle klasika je holt drahá. Podstatně levnější jsou např. čínské digitální GPS rychloměry, ale babče opravdu víc sluší právě ta klasika.
Doplněno - u té soupravy tacho + bovden asi bude chybět ten plech, který to drží ve světle, ale to se z kusu plechu dá snadno vyrobit - do plechu se vyvrtá díra tak, aby se jí prostrčil spodek tacho se závitem, pak se to ohne do U, tacho se zeshora vloží do světla, zespod se nasadí ten vyrobený plech a dotáhne se to středovou matkou tacháče, toť vše.
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.