Stránka 1 z 2
jaký lak.

Napsal:
ned úno 04, 2007 23:06:09
od luccas
Ahoj.
Chtěl bych přelakovat celou babettku. Kupujete si lak a lakujete doma? nebo necháváte lakovat nějakému lakýrníkovi? kolik to cca. stojí (barvy, lakýrník)


Napsal:
pon úno 05, 2007 0:00:46
od kozenooo
Ja som to robil doma, farba v s preji bola original na auta (znacka Dupli-Color), najprv som to umyl, vysmirgloval a potom som striekal dve niekde aj viac vrstiev a nakoniec prelakoval bezfarebnym lakom, efekt si mozes pozriet na mojej Jawke tu na stranke


Napsal:
čtv kvě 10, 2007 11:08:16
od ben
ja som striekal doma so sprejom (zak. farba, sprej, leskly lak) a je to uplne na ****

olupuje sa uz ked po nej prejdem s nechtom, aj drobne kamienky ju odieraju

, podla mna najviac tomu uskodil ten lak(kryt retaze mam bez laku a ten je v poho) aj tak to dam v najblizsom case na praskovu vypalovanu farbu

Napsal:
čtv kvě 10, 2007 13:48:57
od Jenda
Rychleschnoucí laky jsou vždy problém. Hodí se tak na věci doma, ty se ještě nesmí brát moc často do ruky, aby se to neodřelo. Pokud trvanlivý lak na motorku, Babettu nevyjímaje, tak jedině dvousložkový na bázi epoxidu, je kvalitní a vydrží dlouho. Ale taky o dost dražší a chce to již trochu odborné znalosti a grif. Kdo má tu možnost může použít lak vypalovací, ale za jedno jej musí sehnat a za druhé mít možnost ten rám někde vypálit, tedy musí být v okolí podnik či firma, která má k dispozici tak velikou pec, aby se tam rám vešel. Vypalovací laky jsou ty nejodolnější, ale taky drahý jako prase. Viz legendární karmínově červený nátěr motocyklů Jawa.

Napsal:
pát kvě 11, 2007 10:18:28
od Martin
Jo taky jsem kdysi premejslel o novym laku. Ted na to nemam cas ani prachy. Stavajici lak je zatim dobrej, tak do toho nebudu hrabat. Ale kdyby k tomu melo jednou dojit, tak misto standartni babettisticky tmave zeleny tam prijde takova ta anglicka tmave zelena jak je na Morganech, Austinech a dalsich.

Napsal:
sob kvě 12, 2007 2:09:58
od Proton
Komaxit ... a jde to sehnat i levně, pokud máš kontakty.

Napsal:
ned úno 08, 2009 23:53:21
od Mato_babetak
najkvalitnejsie su polyuretanove dvojzlozkove farby alebo doma pouzitelny samovypalovacia farba, ak chcete aspon daku kvalitu urcote nie sprej, zakladny S - 2003 a na to nitroceluozova farba striakane pistolou na vzduch, to by vam malo tak do 10 rokov vydrzat ak to riadne odmastnite a ocistite
Re: jaký lak.

Napsal:
pon úno 09, 2009 8:17:43
od PetrT30
luccas
Kupujete si lak a lakujete doma?
Nech všechny potřebné díly opískovat až na kov potom si kup ve speciálce na barvy Plnič+tužidlo (1:3) a barvu+tužidlo (1:2) oni ti poradí.
POSTUP:
Vše řádně odmastíš, zalepíš potřebné závity a gumové věci, které nechceš mít barevné, namícháš plnič, stříkneš a necháš zaschnout cca 3 hodiny, přebrousíš smirkem pod vodu (zrnitost 1200), řádně odmastíš, namícháš barvu, stříkneš a necháš zaschnout do druhého dne.
kolik to cca. stojí (barvy, lakýrník)

opískování 270,- (bez papíru)
věci na lakování 1700,-

Napsal:
úte bře 03, 2009 21:26:42
od Mato_babetak
ja sa chystam tiez celu moto nanovo nastrikat, stary lak poskriabany nie mojou vinou a celkovo je to take nemastne neslane
ale idem dat zaklad, zaklad, tmel , vrchna , vrchna , bude to nitroceluozova, nie je az taka draha a je siroka paleta odtienov

Napsal:
úte bře 03, 2009 22:03:16
od PetrT30
nemělo by to být takto?
tmel-základ (plnič)-barva. Pokud to máš jen poškrabyný tak stačí jen plnič (přebrousit pod vodou) - barva
Re: jaký lak.

Napsal:
úte zář 30, 2014 19:55:06
od shadow2410
Ahoj nechci zbytečně zakládat nové téma tak s dovolením použiji toto. Jelikož mám už provozuschopný peklostroj tak přes zimu bych chtěl zapracovat na barvě. Je těžké celý stroj odstrojit aby se dal opískovat a nalakovat. Nebo jak jste to dělaly vy? Máte foto s podobné akce?
Re: jaký lak.

Napsal:
úte zář 30, 2014 20:06:53
od tuningrob
Re: jaký lak.

Napsal:
úte zář 30, 2014 21:09:59
od shadow2410
Tak to je moc pěkný. tak snad mi to půjde. Dělal jsi to pistolí nebo sprey?
Re: jaký lak.

Napsal:
úte zář 30, 2014 22:41:15
od Koby
Nejlepší je asi hodit to do komaxitu,sprejem nebo štětcem nikdy nedocílíš povrchu který bude tak nějak nárazu vzdorný.Nechal jsem si udělat komplet 207mičku i s plechy a vyšlo mě to na 1200kč i s odstraněním starého laku.Problém je kyvka a její gumové uložení.Klasický komax se vypaluje okolo 300 st.celsia.Mě to borec vypíkal na dvakrát po 150 a kyvka je ok.
Když si to vezmeš z hlediska peněz tak sprejem tě to vyjde nastejno,možná i dráž a strávíš na tom celej tejden.
Re: jaký lak.

Napsal:
stř říj 01, 2014 2:03:06
od ridchey
souhlasim s Kobym, ja si svuj HB 1 nechal opiskovat a pak sel do komaxitu,2 vrstvy (bo je tam metalizovy prasek a sel na to jeste lak)
vyhoda je,ze opiskovanim se dokonale zbavis rezu, nevyhoda-ze kdyz to prezene se zrnitosti,muze ubyt mirne zelezneho materialu(ale on by nekvalitnim opracovanim ubyl stejne rezavenim)