chci se zeptat..na netu jsem našel návod na úpravu výfuku-zkrácení kolena a provrtání té vložky. Vložka už v sobě má 4 ďoury a nad kolenem stále váhám...jak to hodně změní zvuk a výkon atd.?
Čím více ho zkrátíš, tím více se zvýšÍ maximálka v řádech par km/h ovšem na úkor momentu, takže rozjezdy mužou byt trošku lenivější. Jestli máš origo tzn. 20cm od konce po matici tak těch 5-8 ubrat můžeš.
Copak rozjezdy, já to s mým skorometrákem poznal hlavně do kopců, kde jsem jezdil za dva tak akorát, tam jsem už po předchozím značném zakrácení jel za jedna. Takže jsem to zase vracel do původního stavu (původního prvního zakrácení asi o 8cm)
jen poznamka, ten kdo si koupi nove koleno vyfuku,se muze setkat s tim,ze to nove je uz o neco kratsi a pokud nema opravdu original na porovnani, pak měřit a zkracovat od konce je totalni blbost,protoze je dulezite kolik toho couha do vyfuku.....
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout... Bez boje mne nedostanou...