Stránka 5 z 5

Re: Výfuk hikone

PříspěvekNapsal: pát čer 05, 2015 22:17:03
od alexandr-t
Rozumím co tím myslíš. Každopádně je ale převodovka přínosem :lol: Vezmi si rozdíl b210 vs b215. Na 215 sem sice nikdy nejel, ale z toho co tu psal Pavel je to prostě o ničem. 207ka se zase rozjede jak nic, ale kvůli malýmu využitelnýmu spektru otáček zas jede pomalu. Prostě převodovka "rulez".

Re: Výfuk hikone

PříspěvekNapsal: ned čer 07, 2015 9:44:04
od pavelt74
Zdravím,kluci jakou máte velikost děr v první přepážce origo výfuku při úpravě? Trochu jsem je rozpiloval pilníkem,protože nemám tak dlouhý vrták. Ještě bych chtěl vyzkoušet,vyvrtat do první přepážky více děr,aby se zvětšila expanzní komora a dozadu případně nechat místo labyrintu stočit kužel. Ještě koupím další výfuk na pokusy,kdyby se něco nepovedlo.

Re: Výfuk hikone

PříspěvekNapsal: pát srp 12, 2016 14:16:23
od mhi
Cistil jsem vyfuk B207, bohuzel je svareny,takze neni jak zkratit koleno, ale premyslel jsem, jestli ma vyznam udelat "diry navic" :). Mohl byste nekdo prosim napsat kolik der u B207 a B210 a kam (presne umisteni, tzn. prepazka, vnitrni/vnejsi strana vlozky, "koncova zatka") + jaky prumer jste udelali a jak se to projevilo? Na foru se da neco najit, ale je to takovy mix dojmu ... treba Pavel pokud vim s timto experimentoval. Napise nam nejaky navod?

Re: Výfuk hikone

PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2016 22:03:56
od Vojta1117
Můžu jezdit na babetě 210 bez výfuku? Nebude to moc hlasité?

Re: Výfuk hikone

PříspěvekNapsal: sob zář 03, 2016 7:27:52
od tuningrob
Vůbec ne. Kappa

Re: Výfuk hikone

PříspěvekNapsal: úte říj 11, 2016 20:05:21
od Ricardo7
Zdravím, chcel by som sa spýtať.. Dneska mi prišiel výfuk Hikone 210 ale prišiel som nato že budem musieť kúpiť koleno z origo a privariť ho miesto toho čo je tam.. otázka znie koľko cm ho mám zapustiť do koncovky? alebo mám to navariť priamo bez zapustenia?

Re: Výfuk hikone

PříspěvekNapsal: stř říj 12, 2016 16:07:20
od Pavel
Kup si 2 kolínka. První obětuj na naladění. Udělej v první fázi díru na zasouvání kolínka dovnitř a kolínko řezej a výfuk posunuj blíž k válci a projížděj se do nějakého referenčního kopce. V zásadě platí, čím delší kolínko, tím lepší tah odspodu a menší maximálka. První kolínko zkracuj tak dlouho, až to přeženeš a nebude to táhnout odspodu. Pak to druhé kolínko zkrať natolik, kde se ti to u prvního kolínka zdálo nejlepší a tak to svař.

Jinak bys měl ještě koupít i jiné typy Hikone výfuků. Nikde není řečeno,že ti to zrovna na 210tku pojede. Já třeba jezdím na 216 a 210 mi vůbec nejela.

Máš na celý víkend co dělat, ve finále ti to přidá možná pár km/h navíc a trochu se zdvihne spotřeba.

Re: Výfuk hikone

PříspěvekNapsal: stř říj 12, 2016 17:07:11
od Ricardo7
Ono nemám peniaze na ďalšie výfuky, mňa len napadlo, čo keď zrovna typ 210 bude na Babettu 210nu :D :D Ale tak asi nie a ani prevarením ladeného kolena by to nevošlo kvôli šlapadlám.. Ja len vo všeobecnosti že koľko by som mal skrátiť/zapustiť.. sám teda zvárať neviem , musím niekoho nájsť a poprosiť

Re: Výfuk hikone

PříspěvekNapsal: stř říj 12, 2016 19:24:13
od Pavel
Ladění zkonzumuje hodně peněz. Nečekej, že za málo peněz uděláš hodně muziky. To raději ty peníze nacpi do benzínu a jezdi na origo babettě.

Re: Výfuk hikone

PříspěvekNapsal: ned říj 16, 2016 17:33:45
od Ricardo7
A keby som zachoval pôvodnú dĺžku, resp. by som skrátil len o taký kus, aký je zapustený pri origo koncovke? Koľko to je vlastne cm neviem niekto?

Re: Výfuk hikone

PříspěvekNapsal: ned říj 16, 2016 18:33:31
od Azor
Hochu nebuď líný trochu hledat, tyto věci tu jsou semlety již mnohokrát.

Re: Výfuk hikone

PříspěvekNapsal: pát říj 28, 2016 9:27:30
od Ricardo7
No tak nakoniec som to zobral do servisu nech mi to spília a zvaria, skrátili koleno o cca 12cm ... Výsledok je vyššia maximálka o niečo, neskúšal som úplne maximálku ale dá aj o 5-10km/h viac ako pred tým.. Motor točí vyššie otáčky, ale príde mi že odspodu to je o trošku slabšie, ale to ani moc nevadí.. A zvuk je peckový :)