Jen tak. Prostě mi přijde, že vidlice (typ bez venkovních pružin) nejsou ideální. Co se zadní kyvky týčě: šly by tam dát např. bronzové futra nebo něco podobného?
martin110r píše:Ale práve tú zadnú som nepochopil.
velký problém je ten že kyvka je uchycena přes gumu, sice levný a pro běžnou jízdu dostačující řešení, ale při větších rychlostech se kyvka kroutí. I když horší je uložení čepu kyvky v plechovým výlisku. Tam je zkrut v zatáčkách velkej. Takže já osobně než schánět jinou kyvku bych nejdříve vyztužil rám a pak zkusil předělat gumový uložení na jehlový ložisko.
Ahoj,osobně jsem vyřešil uložení zadní vidlice přesně jako Kopr s tím rozdílem,že jsem pouzdra nechal vytočit z Texgumoidu (Sklotextit) a vyvařil jsem je v oleji a pro jistotu jsem navrtal i mazničky.Jenom při demontáži čepu vidlice jsem musel odbrousit držák výfuku,abych to mohl stáhnout a pak jsem jej navařil zpět.