Stránka 1 z 1

Odlehčení pístu

PříspěvekNapsal: pon kvě 30, 2011 21:03:32
od letave
Čaaau jsem tu znovu a tentokrát s něčím co opravdu funguje a to je odlehčit píst zabírá pak viších otáček stačí pilníčkem ze spodu pístu pár gramu obrousit sám to tak mám. Vaše zkušenosti?

Re: Odlehčení pístu

PříspěvekNapsal: pon kvě 30, 2011 21:22:07
od martin110r
Môj názor - bál by som sa, aby to nerozdrbalo motor. Piest musí byť vyvážený nielen staticky, ale aj dynamicky.

Re: Odlehčení pístu

PříspěvekNapsal: pon kvě 30, 2011 21:26:03
od letave
Měřit měřit měřit při záběhu stačí na todle krátký mazat viším poměrem oleje a jak to klepe tak vyvážit zabralo mi to taký 3-4h
a de to do viších otáček znatelněji

Re: Odlehčení pístu

PříspěvekNapsal: úte kvě 31, 2011 21:20:19
od Fajn-Tom
můžu se zeptat kde si ten píst přesně brousil?? Já taky odlehčoval píst, ubrousil jsem dost materiálu a na váze to bylo z původních 66g už „jen“ 58g což na chodu motoru ani otáčkách nepoznáš

Re: Odlehčení pístu

PříspěvekNapsal: úte kvě 31, 2011 21:40:46
od Citr0nik
a co tak dat 8.vybrus a ten piest s jednym kruzkom ? odlahceni piest ? to je

Re: Odlehčení pístu

PříspěvekNapsal: úte kvě 31, 2011 21:51:50
od Fajn-Tom
Citr0nik píše:a co tak dat 8.vybrus a ten piest s jednym kruzkom ? odlahceni piest ? to je

bez upravy válce nemá jednokroužkovej píst cenu, protože nedosáhneš takových otáček aby ti jednokruh jel líp než dvou. Stejně tak lehčí píst, na seriovým motoru těžko poznáš rozdíl.

Re: Odlehčení pístu

PříspěvekNapsal: úte kvě 31, 2011 22:01:23
od Fajn-Tom
martin110r píše:Môj názor - bál by som sa, aby to nerozdrbalo motor. Piest musí byť vyvážený nielen staticky, ale aj dynamicky.

píst se vyvažuje?? :lol: asi jsi chtěl říc, že klikovka je vyvážená na váhu ojnice a pístní sady. :wink:

Re: Odlehčení pístu

PříspěvekNapsal: čtv čer 02, 2011 13:52:06
od pdp28
Letave, ak si ubral zo spodku piesta, tak si nielen odľahčoval piest, ale si aj zmenil časovanie sania. Motor dostáva lepšie plnenie v stredných a vyšších otáčkach, lebo je dlhšie otvorený sací kanál. Naopak v nízkych otáčkach môže vracať zmes späť do karburátora, ak si prešvihol zdravý uhol otvorenia sania.
Asi si sa trafil do miernejšej varianty a zvýšil si trocha výkon aj maximálku.

Re: Odlehčení pístu

PříspěvekNapsal: čtv čer 02, 2011 15:47:38
od letave
Ano zvýšil a zpět do karburatoru mi nic nejde.

Re: Odlehčení pístu

PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2011 21:08:26
od heslar
Zivotnost takto upraveneho motoru?

Re: Odlehčení pístu

PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2011 21:19:48
od Fajn-Tom
heslar píše:Zivotnost takto upraveneho motoru?

+- stejná

Re: Odlehčení pístu

PříspěvekNapsal: pát led 18, 2013 20:59:43
od FK Racing
Mohl by mi někdo změřit vzdálenost horního kroužku od hrany pístu? Prostě, kolik masa (boční stěny pístu) je nad horním kroužkem. U B-210. Nechci zakládat nový téma. Díky.

Re: Odlehčení pístu

PříspěvekNapsal: pát led 18, 2013 21:46:26
od Dr.House
mám tu 2 písty různých výrobců, jeden vypadá na hodně nekvalitního maďara tam jeto 4,5mm, pak tu mám ještě jeden kde to je cca 4mm