"Starec" nerob zo mňa 100-ročného starca.
Pri komunikácii s Avarom som predsa nemohol vedieť koľko má rokov, takže nemôže sa náš vek sčitovať. Možno sme rovnako starý.
Ja som 17 rokov pracovalnal na WUSAM, a.s. vo Zvolene ako hlavný konštruktér prevodov a náprav, do doby kým firmu politicky nesprivatizovali a konštrukciu nezrušili. Teras som štátny zamestnanec a strojárske výkresy už nekreslím. Ten babeťácky rez motorom
http://www.speaker.cz/moto_news/motor210.jpg , čo som sem venoval je nakreslený v rámci môjho záujmu o babettay, (mimochodom, kto by mal oň záujem v mierke 1:1, a má doma AutoCAD, môžem mu ho poslať e-mailom vo formáte DWG).
Inak, na mopedoch jazdím už 27 rokov a za ten čas som ich vystriedal mnoho. Teras mám dva stroje 210.100 a 210. 121 na ktoré nedopustím -
http://www.speaker.cz/motoboard/viewtopic.php?t=139
Nerobím na nich veľké úpravy ale udržujem všetko v perfektnom stave. Malé, ale aj väčšie opravy si robím vždy sám v pivničných priestoroch veľkého sídliska. Npotrebujem pritom žiadne dielenske vybavenie. Jedine čo mám je prípravok na vytláčanie piestneho čapu a mierka na nastavovanie predstihu. Babetta je v tejto oblasti vďačný stroj. Skúste si niečo opraviť na thajvanskom skutri, nedokážete k nemu zohnať ani skrutku, nie to ešte rozpoliť motor alebo vymeniť piest.
Polemika s Avarom ma mrzí, nechcel som sa ho dotknúť. Je jeho vec či si valec prevložkuje alebo nie. Ja som len prezentoval svoj názor, že je to náročna a neefektívna úprava ktorá mu neprinesie úžitok. Za roky svojho záujmu o Babetty som sa naozaj nestretol s takou úpravou. Ak to niekdo aj urobil skončilo to v zabudnutí.
Na Avara som reagoval v dobrom úmysle poradiť mu, no nestretlo sa to s pochopením.
Avarovi sa ospravedlňujem.
A tiež členom tohto fóra, že museli čítať naše hlúposti.
Igoreva
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.