Stránka 1 z 1

valcekove loziska

PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2014 14:51:50
od adam2
Čavte nedali by sa vymeniť guličkove ložiska v babette za valčekove?

Re: valcekove loziska

PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2014 17:17:31
od Pat
jasne ze dali, staci sehnat spravnej rozmer, otazka je jestli ti to prinese to co potrebujes, protoze zivotnost klasickych lozisek je pomerne velka, driv ti odejde neco jinyho kvuli cemu pulis motor (volnobezka, zadres pist tak das rovnou kliku na repas)

Re: valcekove loziska

PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2014 19:20:29
od DRN
rozmery trefis, poptavej typ NJ

Re: valcekove loziska

PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2014 20:04:23
od adam2
Diky chlapi len ma to tak napadlo či by to nebolo lepšie dávať na 207 tu menej rozoberáš/poliš.
A koľko vydržia normálne ložiská. Tým myslím SKF a ZVL.
Ďakujem.

Re: valcekove loziska

PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2014 22:11:38
od DRN
na seriovku dle me nesmysl, taky by se mohlo stat ze vlivem mazani odejde driv, pokud bys chtel neco co vydrží určitě dýl tak hybrid, keramický kuličky

Re: valcekove loziska

PříspěvekNapsal: úte dub 15, 2014 12:49:17
od Pavel
Nejvíc právě odchází ložiska na klice a postranní ložiska kliky, ale asi těžko budeš shánět válečkové C3 :)
Že by někdo zadřel píst, o tom jsem už teda hooodně dlouho neslyšel. Mě se to ještě po cca 20tis nestalo, že bych zadřel píst. Vždy to bylo ložisko ojnice v klikové hřídeli a nebo vylámané kuličky po stranách kliky.

Re: valcekove loziska

PříspěvekNapsal: úte dub 15, 2014 13:57:16
od adam2
zatial som sa tým nezaoberal že skadial ale našiel som že sa teklé vyrábajú čiže niakom špecializovanom obchode na ložiska by sa dali objednať. no ale monentálne nemám čas a ani financie na tuningovanie :D

Re: valcekove loziska

PříspěvekNapsal: úte dub 15, 2014 18:10:48
od DRN
Pavel píše:Nejvíc právě odchází ložiska na klice a postranní ložiska kliky, ale asi těžko budeš shánět válečkové C3 :)
Že by někdo zadřel píst, o tom jsem už teda hooodně dlouho neslyšel. Mě se to ještě po cca 20tis nestalo, že bych zadřel píst. Vždy to bylo ložisko ojnice v klikové hřídeli a nebo vylámané kuličky po stranách kliky.

váleček v c3, propadne c4 nebejva problem


, je víc typů klecí, a víc typů vnitřních kroužků, chtěl typ nj