koleno výfuku ke zvýšení výkonu
Napsal: sob říj 03, 2015 21:57:39
Mám takovou vizi jestli už se řešila omlouvam se za zbytečné založení duplicitní otázky.
myslím si když to tak jde i u skůtrů 2t,že by i babča mohla najít nějaký výkon k dobru,když by se zkrátilo koleno výfuku né o 15 cm jako se tu kdesi psalo ale tak že by ve své podstatě zakončení kolene navazovalo ihned na tlumič výfuku v tomto případě by se jednalo o více než 15cm z originalní velikosti kolene,navíc by se i tlumič mohl posunout více ke kolenu o jeden šroub (díru) sice by ho držel už jen jeden šrub ale zmenšila by se délka již tak zbytečné dlouhého kolene,obecně si myslím že čím kratší koleno a návaznost na tlumič tím lepší výkon motoru obecně. váš názor či již někdo dělal tento experiment a výsledek? jinak o těch 10-15cm z origo jsem už zkracoval a nic moc změna když je ještě přebytečná část kolene v tělesu tlumiče,případně vylepšovali jste někdo k prospěchu i vložku výfuku zlepšováky které k něčemu byli? případně něčím jiným nahradili vyrobili? a učinek? díky
myslím si když to tak jde i u skůtrů 2t,že by i babča mohla najít nějaký výkon k dobru,když by se zkrátilo koleno výfuku né o 15 cm jako se tu kdesi psalo ale tak že by ve své podstatě zakončení kolene navazovalo ihned na tlumič výfuku v tomto případě by se jednalo o více než 15cm z originalní velikosti kolene,navíc by se i tlumič mohl posunout více ke kolenu o jeden šroub (díru) sice by ho držel už jen jeden šrub ale zmenšila by se délka již tak zbytečné dlouhého kolene,obecně si myslím že čím kratší koleno a návaznost na tlumič tím lepší výkon motoru obecně. váš názor či již někdo dělal tento experiment a výsledek? jinak o těch 10-15cm z origo jsem už zkracoval a nic moc změna když je ještě přebytečná část kolene v tělesu tlumiče,případně vylepšovali jste někdo k prospěchu i vložku výfuku zlepšováky které k něčemu byli? případně něčím jiným nahradili vyrobili? a učinek? díky