Jak je to s tím zkrácením kolena výfuku na zlepšení výkonu?

Vylepšení na elektrice, pojezdu a motoru, vzhledu a tunění...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Jak je to s tím zkrácením kolena výfuku na zlepšení výkonu?

Příspěvekod Zajíc » pon srp 25, 2008 10:14:26

Ahoj,tak sem tu zase.. 8) Predem diky vsem za rady co jsem potreboval pred tim.. :| ale ted nastava dalsi otazka : nekde jsem tu cet ze nejaky zkraceni vyfuku dokaze zvednout vykon babettky..ale nejak jsem nepochopil co mam zkratit..jestli tu ,,trubku'' :oops: co jde od motoru do vnitrka vejfuku nebo neco jineho..a pak jestli to opravdu pomuze..pokud by nekdo vedel jeste nejake jine vychytavky na lepsi vykon,sup sem s nima :oops: predem diky :wink:
Moje stroje: BABETTA 210,JAWA 50-TYP 05,JAWA 350 PÉRÁK a možná budou další ;-)
Uživatelský avatar
Zajíc
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 25
Registrován: sob črc 26, 2008 16:27:14
Bydliště: Smečno,cz

Příspěvekod Ajo » pon srp 25, 2008 18:41:25

Zajíc: no skrátiť máš tu "trubku" čo ide od motora
Uživatelský avatar
Ajo
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 183
Registrován: sob črc 26, 2008 10:37:00
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod Zajíc » pon srp 25, 2008 18:47:00

A o kolik prosim te??bude stacit tak 10-15 cm ???
Moje stroje: BABETTA 210,JAWA 50-TYP 05,JAWA 350 PÉRÁK a možná budou další ;-)
Uživatelský avatar
Zajíc
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 25
Registrován: sob črc 26, 2008 16:27:14
Bydliště: Smečno,cz

Příspěvekod IGI » pon srp 25, 2008 18:55:23

Jurajc píše:Ako som napisal najlepsie by bolo keby som nasiel ten obrazok presne si to nepamatam, ale bol to riaden kus co siel dole. Ako zacina sroub kde ide do toho tlsteho vyfuku. Pokusim sa to pohladat. ;)

Tak som to predsa nasiel :)

Tu to je nech sa paci.


Obrázek
210.012, rv.'90
Uživatelský avatar
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49
Bydliště: Košice (SK)

Příspěvekod Zajíc » pon srp 25, 2008 19:13:41

moc ti diky!!a pomuze to ve vykonu??a o kolik?
Moje stroje: BABETTA 210,JAWA 50-TYP 05,JAWA 350 PÉRÁK a možná budou další ;-)
Uživatelský avatar
Zajíc
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 25
Registrován: sob črc 26, 2008 16:27:14
Bydliště: Smečno,cz

Příspěvekod IGI » pon srp 25, 2008 19:18:14

kua, sak hladaj, vsetko sa to tu uz prebralo, do detailov a kompletne...
210.012, rv.'90
Uživatelský avatar
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49
Bydliště: Košice (SK)

Příspěvekod Zajíc » pon srp 25, 2008 20:09:33

ok,promin..a jeste jednou dikes
Moje stroje: BABETTA 210,JAWA 50-TYP 05,JAWA 350 PÉRÁK a možná budou další ;-)
Uživatelský avatar
Zajíc
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 25
Registrován: sob črc 26, 2008 16:27:14
Bydliště: Smečno,cz

Re:

Příspěvekod Maroni » stř čer 10, 2009 22:48:24

Zajíc píše:ok,promin..a jeste jednou dikes

mi to pomohlo o 5km/h takže to je dobrý návod :D
Babetta 210 - užitečný nástroj a velmi rychlý zavodní stoj :-)
Moje sestava : Originální Babetta 210 - karburátor dell orto (sani mimo)
max. speed v roce 2003 - 65 km/h z mírného kopce (žádný výbrus,orig karbec)
Uživatelský avatar
Maroni
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 129
Registrován: ned led 25, 2009 10:28:40
Bydliště: Darkovice

Re: Jak je to s tím zkrácením kolena výfuku na zlepšení výko

Příspěvekod Starec » čtv čer 11, 2009 6:45:02

Tu to máte podrobne napísané: Ten nákres od Jurajc som mu len tak na rýchlo spravil.
koleno.JPG
Na začiatku si stále treba označiť kde sa vám spája koleno s výfukom, ak to rozoberiete tak od tej značky nechať tak 5 cm, môžte aj trocha menej a ostatok odrezať.
koleno.JPG (47.33 KiB) Zobrazeno 14873 krát

Ak má Babetta dobrý výkon tak táto úpravy zvýši rýchlosť nie len o 5 km, ale o hodne viac. Osobne mám vyskúšané, že aj 10-12 km.
Naposledy upravil Starec dne sob čer 11, 2011 16:51:16, celkově upraveno 1
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Jak je to s tím zkrácením kolena výfuku na zlepšení výkonu?

Příspěvekod Maroni » čtv črc 09, 2009 14:47:29

o tom vyfuku se pořád hovoří :D a všichni zakladají nové téma kdyžtak si vyhledejte zvyšení výkonu .
Babetta 210 - užitečný nástroj a velmi rychlý zavodní stoj :-)
Moje sestava : Originální Babetta 210 - karburátor dell orto (sani mimo)
max. speed v roce 2003 - 65 km/h z mírného kopce (žádný výbrus,orig karbec)
Uživatelský avatar
Maroni
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 129
Registrován: ned led 25, 2009 10:28:40
Bydliště: Darkovice

Re: Jak je to s tím zkrácením kolena výfuku na zlepšení výkonu?

Příspěvekod kirneu » pon črc 27, 2009 12:29:35

všichni co pochybujou nebo se chtějí ujistit tak po uříznutí výfuku mě babetta opravdu jela asi o 10 km/h víc a tah se jí taky změnil takže se nebojte a jestli to uděláte podle těch plánků tak budete čumět:-)
P.S. já jsem tomu taky nevěřil a jsem stím velice spokojen:-)
kirneu
Začátečník...
 
Příspěvky: 8
Registrován: pon kvě 18, 2009 11:59:00

Re: Jak je to s tím zkrácením kolena výfuku na zlepšení výkonu?

Příspěvekod CErin » pon črc 27, 2009 12:42:25

Ano, to je známá úprava, kterou mi doporučilo víc lidí... Zkusit to není špatné :)
CErin
Uživatelský avatar
CErin
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 226
Registrován: sob led 06, 2007 18:35:28
Bydliště: Brno

Re: Jak je to s tím zkrácením kolena výfuku na zlepšení výkonu?

Příspěvekod Matrix » pon črc 27, 2009 12:46:24

A jaky je princip úpravy ? Zlepší se výplach motoru ? Nezvýší se hlučnost ?
Babeta 210/000, r.v. 1988, najeto 22.500 km, S91+Stihl HP Ultra (zelený) 1:50
Uživatelský avatar
Matrix
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 276
Registrován: pon črc 06, 2009 17:42:11
Bydliště: Hradec Králové

Re: Jak je to s tím zkrácením kolena výfuku na zlepšení výkonu?

Příspěvekod xingisx » sob srp 01, 2009 16:05:16

Hlučnost se určitě nezvýší. Osobně jsem úpravu s výfukem vyzkoušel a opravdu neni to kec že jde znát výkon který jsem získal. Nevím proč je tomu tak ale podle mě je přeci kravina mít takovej kus navíc v tlumiči. Můj názor : :mrgreen: uříznout a zahodit
Jezdit bezpečně, rychle a zadarmo ;-)
xingisx
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 39
Registrován: sob srp 01, 2009 15:03:02

Re: Jak je to s tím zkrácením kolena výfuku na zlepšení výkonu?

Příspěvekod Matrix » pon srp 03, 2009 12:57:56

Zajímala by mě ta funkčnost no, tak nějak sem si myslel že když se zkrátí ta trubka, tak se ten rezonancni tlak lip dostane zpet a dokaze natlacit vic unikle smesi zpatky do valce, takze to pak neco malo prida na vykonu a tim i na rychlosti, ale nevím, potřeboval bych o vysvětlit tak jak to skutečně je :-)
Babeta 210/000, r.v. 1988, najeto 22.500 km, S91+Stihl HP Ultra (zelený) 1:50
Uživatelský avatar
Matrix
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 276
Registrován: pon črc 06, 2009 17:42:11
Bydliště: Hradec Králové

Další

Zpět na Vychytávky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník