váha magneta

Vylepšení na elektrice, pojezdu a motoru, vzhledu a tunění...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

váha magneta

Příspěvekod janeon1 » stř led 14, 2009 23:50:46

Zdraví všechny.
Zajímala by mě váha seriového magneta,nějak jsem to zapoměl zvážit a ted to mám obrané na soustruhu.váhu napíšu zítra došly baterie :lol:

ještě takový dotaz pro odborníky:co Říkáte na leštění ojnice? mam totalně rozdelaný motor a trochu si hraju s novou frézkou už jsem lehce vydlabal a vyleštil pist zevnitř i dno,ale po par km se na to stejne usadil karbon :? ted jdu na slicovani mozna trochu zvetseni kanalu karbec tam mam i s kolinkem z jawy 21 jeste to chce cele odladit a natryskovat ale nez jsem to stihl odesla mi volnobezka.tak me donuti aspon udelat cely motor poradne,foto pridam nekdy casem
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Příspěvekod janeon1 » ned led 18, 2009 23:38:32

tak vidim ze se tu se mnou nikdo nechce bavit :lol:
dneska jsem zacal licovat a pri te prilezitosti na zacatku i zvetovat kanalky,jsem zvedav co to udela s prubehem vykonu u babety... to tu neni nikdo kdo mi rekne ceho docilim pri nalesteni ojnice? bude o neco lehci mela by byt snad i pevnejsi a poznam to ja na vykonu nebo chodu motoru??? a kdyby mi nekdo zvazil to magneto byl bych rad ja to zapome hodit na vahu ale pristi vikend to pokusim napsavit a popripade udelat i nejake fouto
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Příspěvekod Jenda » pon led 19, 2009 23:00:39

Naleštění ojnice ji zajedno, pokud je udělaný perfektně, mírně zpevní /odstaní se povrchový mikronerovnosti, kde se může kumulovat pnutí a namáhání, a také, což je důležitý se zlepší obtékání ojnice směsí. Jsou to při 6000 ot/min docela velký rychlosti a ten hladkej povrch je už docela znát. Ostatně ze stejnýho důvodu /hladkej průtok směsi/ se leští i sací kanály.
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 487
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Příspěvekod janeon1 » pon led 19, 2009 23:34:40

OK dík toto jsem chtel slyset to jsem se nejak nemohl docist. s tema otackama myslim ze nebude az takovy problem dostat se pres 6tis :) už se teším až to cele doskladam a projedu. ojnici se pokusim nejakym pzusobem vylestit ale nevím čím jestli brusnym kamenem na freze nebo to pujde smir papirem to budu muset vyzkusat na nejake stare ojnici z fichtla
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Příspěvekod Duro » úte led 20, 2009 9:39:25

No ano, kamo, ale sa priprav na moznost, ze ked to budes schopny urobit tak, ze to bude tocit cez 6000 a stane sa to pravidlom, tak zrejme tie loziska nevydrzia moc dlho taku zataz. Aby si si este pozhanal aj kvalitnejsie loziska, ako su standard a potom aj dalsie veci ... a to uz ide pomaly do nakladov, alebo sa v tom budes vecne vrtat.

Ale v poho, ak tu babcu mas na hranie ako ja, tak preco nie? Vela stastia!
Babetta 207 ... co k tomu dodat ?!
Uživatelský avatar
Duro
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 202
Registrován: pát úno 22, 2008 9:02:58
Bydliště: Ružomberok, SK

Příspěvekod janeon1 » úte led 20, 2009 10:06:19

mam ji na hrani chci zkusit co jaka uprava udela loziska vim ze nevydrzi dlouho ale to asi cely motor pokud bude pravidelne fungovat nad 6tacu 8) momentalni rychlost s totalne vytriskanym valcem byla 55 po poradnem zhaveni 60 tak chci videt co to udela ted,i kdyz chtelo by to vybrus ale to az po pokusech
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Příspěvekod Starec » úte led 20, 2009 18:16:13

Začal som toto sledovať čo z toho bude. Leštenou ojnicou z toho naviac nedostaneš veľa, to aby si leštil celú kľukovku aj skriňu a aj to všetko pochrómovať - tak potom by som veril že to vytočí viac. K tomu celé sanie by tiež bolo leštiť a chrómovať. Veľmi sa neteš, že to bude zázrak, skôr problémy.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod janeon1 » úte led 20, 2009 20:23:34

Starec: sani mam komplet s jawy 21 slicovane na valec a vybrousene 600 smirem pod vodou lestit se asi jeste bude apc jezsek donesl rucni frezu a s tou to jde v poho :) od karburatoru pres klikovy prostor to teda bude lestene kanaly ve valci nebudou cele lestene jen tak prvni tretina tam kde jsem je slicoval a kousek dal ale nic extra,s pistem nic uz delat nebudu je lehce vybrany ale je strasne vylitany takze na pokusy ho necham a pak pujde vybrus tam pak pist vyberu jeste vic a vylestim... ojnici asi zkusim nalestit pokud bude cas a chut jinak ten kartr mam udelany takhle.. kanal je lesteny jak zrcadlo i ten nabeh a zbytek je lesteny o neco mene

Obrázek
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Příspěvekod Mato_babetak » pon úno 16, 2009 2:38:56

k tym kanalom, ako sa daju vylestit ?
Mato_babetak
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 141
Registrován: sob led 24, 2009 10:48:23
Bydliště: Piestany, SK

Příspěvekod Starec » úte úno 17, 2009 21:52:10

janeon1: tomu to ty hovoríš leštené? Priznávam, že snaha tam bola, ale celá plocha musí byť hladká a nie tak ako to máš ty, samá dieročka a ryhy. Ak má zmes pudiť rýchlejšie tak to fakt musí byť úplne hladké, ale na tom bloku to už nikdy nedosiahneš.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod janeon1 » ned úno 22, 2009 20:51:14

Starec: jo vim to ze tam nemaj byt zadne ryhy nez to slo dokupy tak kanaly jsem delal jeste jednou byly odflakle ale prostor u klikovky je jen vybrousen a lehce prelesten,nemel jsem uz filcovych kotoucu moc a delalo se to blbe s tim malym na brusce takze je to jen tak lehce ale kanaly jsou 100%
janeon1
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř led 14, 2009 23:44:15
Bydliště: Opava

Re: váha magneta

Příspěvekod avar » sob srp 15, 2009 19:19:10

neviem ci uz to nie je pase, ale aj tak...
nerad to hovorim, ale nesuhlasim so starcom. moje skusenosti hovoria ze je zbytocne lestit celu klukovku do zrkadloveho lesku ci ndajboze aj klukovu skrinu a dokonca ju chromovat a podobne. starec asi vychadza z toho ako sa to robilo v casoch ked on i ja sme s motkami zacinali. skutocne sa lestilo kdeco. dokonca sa chromovali kanaly a podobne... neskor mudri ludia prisli nato, ze nielen ze je to zbytocne, ale dokonca sa tym dosiahne opacny ucinok, kedze na hladkom povrchu sa benzin zo zmesi vyzraza. urcita turbulencia palivovej zmeri je dokonca na prospech. lestenie klukovky je sice efektne, ale len kym ju nezlozime. potom sa v nej uz totiz nemozeme kochat a iny zmysel vysoky lesk nema.je dobre odstranit skoky a hrube nerovnosti, ale to je asi tak vsetko.
co sa tyka lestenia ojnice, spravne ti jenda napisal aky to ma vyznam, vyhladi a vyrovna povrch a znizuje sa riziko vzniku mikrotrhlin pocas namahania. dobre je tiez ojnicu pomedit, potiahnut tenulinkou vrstvou medi kvoli lepsiemu chladeniu ojnice. stretol som sa aj s nazormi ze je to blbost, ze vplyv medi na povrchu ojnice je na jej chladenie zanedbatelny no ja osobne zastavam opacne stanovisko. ojnica je jednym z najslabsich a najnamahanejsich clankov babetta motora a preto cokolvek co ju pomaha chranit a chladit je vitane.
nuz a este k lesteniu kanalov: existuje kopec pripravkov a aj ked mam k dispozicii vysokootackovu frezu s ohybnym hriadelom, priznavam ze najradsej to robim klasicky vrtackou ako som sa to naucil este pred desatrociami. zoberiem tenku kovovu tycku, ktorej koniec pozdlzne rozrezem, do zarezu zasuniem smirgel (pozor! pouzivame platno nie papier)druhy koniec tycky upnem do rucnej vrtacky a tymto smirglovacim nastavcom kanaly prelestim. ak sa konce smirgla ohladia, utrhnem ich a pokracujem v lesteni. stare ale funkcne.
tych, co si trufaju rozsirovat a upravovat kanaly a nemaju s tym skusenosti, upozornujem aby nenarusali vyustenia kanalov do valca. ak sa zmeni ich smerovanie moze to mat velmi neblahy vplyv na plnenie a cirkulaciu zmesi v spalovacom priestore a samozrejme aj dopad na vykon motora. pokial uz kanaly rozsirujeme, poslednu tretinu kanala vratane vyustenia do valca nechame na pokoji a maximalne tak ju mozeme prelestit.
ak sa rozhodnete vylisovat vlozku , rozsirovat aj vyustenie kanalov do valca, ci pripadne prirobit dalsie kanaly, pravdepodobne uz moje rady nepotrebujete. a ak ano, tak ste sa pustili do niecoho naco nemate a pravdepodobne mate smolu.
avar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 284
Registrován: sob čer 02, 2007 15:42:11


Zpět na Vychytávky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků