Stránka 2 z 2

Re: Úprava tlumiče výfuku

PříspěvekNapsal: pát zář 24, 2010 21:31:47
od Angelo
Já používám lanko ruční brzdy na Škodu 120 a perfekt.

Re: Úprava tlumiče výfuku

PříspěvekNapsal: sob zář 25, 2010 10:10:45
od horakros
koleno když vypališ do ruda tak karbon odpadne sam ja udelam ohen ze dřeva a hodim to tam vypalit a misto lanka použivam strunu ze sitiče nebo plynu ze 120 škodovky jen přehnu konec kleštema a jeto čiste :D

Re: Úprava tlumiče výfuku

PříspěvekNapsal: sob zář 25, 2010 14:49:02
od horakros
tednsem ho vypaloval ani tužku semtam nenarval jak byl zacpaný :D

Re: Úprava tlumiče výfuku

PříspěvekNapsal: ned zář 26, 2010 18:41:18
od martin110r
Neni to škoda hádzať do ohňa? Po prvej dekarbonizácii spáli chróm, potom to už treba furt natierať aby nezačalo hrdzavieť. Vyškrabanie akýmkoľvek drôtom mi príde šetrnejšie.

Re: Úprava tlumiče výfuku

PříspěvekNapsal: pon zář 27, 2010 10:05:44
od butan
PetrT30 píše:Zajímá mě váš názor ne tohle:
http://www.vhsnadvd.ic.cz/babetta/vyfuk ... s%20II.png

No bude to hlučnější, stejně jako když jen vytáhneš tu vložku, jezdit to bude. Jestli tam jsou dvě trubičky, nebo jedna díra je asi úplně jedno, pokud odpor proudícím spalinám bude stejný.
Tedy úplně přesně, trubička v délce 20cm by tlumila zvuk o frekvenci 450Hz, ale motor babety má základní frekvenci o řád menší, takže tahle trubička nemá vliv.
Pro rezonanční vyplachování válce je nejdůležitější komora hned za kolenem, ta je touto úpravou nedotčena.
Vložka která do výfuku patří vytváří 4 komory za sebou, (prostřední 2 vedle sebe) a to bezkonkurenčně tlumí zvuk, pokud chceš lehce zmenšit odpory mělo by stačit trochu zvětšit všechny otvory které jsou mezi těmi komorami, a tlumit to bude dál.
Někdo taky nechá vložku, a jen vyhodí tu azbestovou šňuru, nebo provrtá do zadu další díru. Tím se naruší (oslabí) jen ta poslední ze 3- komor, takže hlučnost je potom lepší než u řešení podle obrázku.
Lubor
Jinak to řešení na obrázku není novinka. U rotávátoru je právě 2 komorový tlumič, a z druhé komory jde trubička o vnitřím průměru 10mm, dlouhá 20cm. (v babettovém tlumiči je výstupní otvor jen 6mm). Ten kultivátor má babettový motor přetaktovaný na 2kW, lepší karburátor.

Řešení s vyhozením vložky mi příjde v rámci možností jako přijatelné. Tak moc to neřve, nezanáší se to tolik. Zadní díl výfuku je třeba chytit mezi 2 matky, a po obvodu řádně utěsnit. A je to míň práce než vyrábět zadní díl se dvěma trubičkami.

Re: Úprava tlumiče výfuku

PříspěvekNapsal: pon zář 27, 2010 19:21:03
od laacco
chalani chcel by som sa spitat ci tam ide aj do vifuku neaky knot ci co mi hovorili ze take nieco ako handra lebo tam ja nemam :D dakujem za informaciu

Re: Úprava tlumiče výfuku

PříspěvekNapsal: pon zář 27, 2010 19:59:44
od vengeroff
Spomínana azbestová šnúra :wink:

Re: Úprava tlumiče výfuku

PříspěvekNapsal: pon zář 27, 2010 22:53:00
od laacco
no tak ja to skusim ist kupit a kam to mam dat vlastne lebo mam doma aj 2 vifuky a ani jednom to neje dakujem za radu :D

Re: Úprava tlumiče výfuku

PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 9:58:36
od Angelo
Jedna patří pod matku, jak je spoj kolena s tlumičem. Druhá patří pod víčko tlumiče, aby ti to nefoukala okolo.

Re: Úprava tlumiče výfuku

PříspěvekNapsal: čtv zář 30, 2010 22:09:34
od laacco
dakujem za radu

Re: Úprava tlumiče výfuku

PříspěvekNapsal: pon čer 08, 2015 23:08:42
od jiri.krystofek
Prosím jaka je spravna pozice vlozky ve vyfuku abych ji nemel otocenou. Diky bába 207

Re: Úprava tlumiče výfuku

PříspěvekNapsal: úte čer 16, 2015 12:51:51
od Vildaa89
jiri.krystofek píše:Prosím jaka je spravna pozice vlozky ve vyfuku abych ji nemel otocenou. Diky bába 207


Z jedné strany má vložka takový výstupek za který já osobně tu vložku z výfuku vytahuji kambinačkama . tak tim jakoby kolíkem směrem ven z výfuku