Babetta 207/500 r.v. 1982

Vylepšení na elektrice, pojezdu a motoru, vzhledu a tunění...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Babetta 207/500 r.v. 1982

Příspěvekod Elixdragon » pát led 29, 2010 21:27:32

Zdravím všechny příznivce tohoto stroje.
Asi týden na zpět jsem koupil Babettu, ale po koupi jsem zjistil, že na ní nemám řidičák, protože mám jen skupinu B. Tzn., pro mě dvě otázky nechat si jí, nebo jí prodat? Vím, že za jízdu bez řidičáku je to po novele zákona (jen) přestupek, ale zase na jednu stranu koupil jsem jí proto, že jezdím do práce pouhé 2 km a auto se mi huntovat nechce mimochodem mám TDi takže se neohřeje. Pěšky se mi nechce na to jsem pravděpodobně moc línej a na kole vyvíjím také dostatečnou fyzickou zátěž :lol: takže jsem na ní dal inzerát, ale asi ho smáznu, protože po tomto týdnu jsem celý šťastný, když ráno nasedám na sedlo tohoto stroje a jedu s ní do práce, sice má své mouchy, ale je plně pojízdná. Jen jsem se chtěl zeptat na pár věcí. 1) Proč a z jakého důvodu při nastartování po přidání plného plynu se mi Babetta dusí? 2) Když startuju na stojánku jak kdy to chytne na první otočení, někdy necítím kompresi motoru ani na páté otočení, ale vždy nastartuju. 3) O zvýšení výkonu uříznutím trubky o 5 cm jsem četl a chci se zeptat jestli je nutné čistit výfuk vypalováním. 4) Karburátor jsem s pomocí kolegy v práci čistil mám vyčistit i sítko s ventilem benzínu, nebo to není nutné, když jezdí? 5) Mám si Babettu nechat, nebo prodat? U otázky číslo 5 pravděpodobně dám jen a jen na svůj úsudek, ale jen bych chtěl vědět jak by jste se zachovaly vy v mém případě. Můžete mi napsat na co si mám dát třeba pozor? Já vím hlavně nepište, že mám používat tlačítko HLEDAT je toho tu mraky a spoustu jsem toho pročetl, ale konkrétní případ je konkrétní případ. Jinak mnoho šťastných kilometrů Vám přeji jo a Babettě zdar.
Uživatelský avatar
Elixdragon
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 67
Registrován: úte led 26, 2010 18:29:15

Re: Babetta 207/500 r.v. 1982

Příspěvekod Ajo » pát led 29, 2010 22:37:46

Však keď robiš B tak dostaneš k tomu aj AM do 50 ccm nie?? aspoň u nás to tak je.
1) keď naštartuješ a dáš plný plyn tak motor zdusí pretože je ešte studený je to normálne ak to robí keď je studený.
3x Babetta 210
ČZ 250/455
Jawa 350/362 CALIFORNIAN-OILMASTER
Jawa 350/640
Uživatelský avatar
Ajo
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 183
Registrován: sob črc 26, 2008 10:37:00
Bydliště: Slovensko

Re: Babetta 207/500 r.v. 1982

Příspěvekod milda » pát led 29, 2010 23:23:08

Pokud máš skupinu B, můžeš na Babettě klidně jezdit, platí i na tyto stroje. Jen nezapomeň na povinné ručení, jinak žádné další papíry nemusíš mít, snad jen technické osvědčení( buď jsi ho dostal s Babettou nebo se dá zajistit přes p. Hlavatého - info o tomto najdeš na fóru). Otázku 1 ti odpověděl Ajo, č.2- při tom startování ti nemusí dobře zabírat startovací spojka, proto máš pocit že motor nemá kompres ale ve skutečnosti s ním vůbec netočíš - v sekcích Motor a Spojky se problémům se startováním a jejich řešení věnují spousty příspěvků. 3- vypalovat nemusíš(dá se to vyčistit i jinak), a pokud ano, tak jen vnitřní vložku výfuku.4- stačí si posvítit do nádrže, pokud vidíš že je sítko ventilu čisté, nemusíš ho samozřejmě čistit. Pokud nenatankuješ nějaké svinstvo, největší riziko ucpávání sítka hrozí od zrezivělé nádrže, pokud máš nádrž čistou, není důvod do toho hrabat.5- Babettu samozřejmě neprodávej, čím déle ji budeš mít, tím víc ji budeš mít rád. Auto je pohodlí, taky rád jezdím autem, ale jízda na babči má svoje kouzlo, které teprve objevíš a které nemůžeš zažít v autě, na velké motorce ani na kole :wink: A pokud jsi šťastný už teď v lednu, že můžeš jet na babettě, těš se na léto, to se asi zblázníš :D
milda
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 552
Registrován: čtv led 18, 2007 16:55:10
Bydliště: Třinec

Re: Babetta 207/500 r.v. 1982

Příspěvekod Elixdragon » sob led 30, 2010 0:07:19

milda píše:Pokud máš skupinu B, můžeš na Babettě klidně jezdit, platí i na tyto stroje. Jen nezapomeň na povinné ručení, jinak žádné další papíry nemusíš mít, snad jen technické osvědčení( buď jsi ho dostal s Babettou nebo se dá zajistit přes p. Hlavatého - info o tomto najdeš na fóru). Otázku 1 ti odpověděl Ajo, č.2- při tom startování ti nemusí dobře zabírat startovací spojka, proto máš pocit že motor nemá kompres ale ve skutečnosti s ním vůbec netočíš - v sekcích Motor a Spojky se problémům se startováním a jejich řešení věnují spousty příspěvků. 3- vypalovat nemusíš(dá se to vyčistit i jinak), a pokud ano, tak jen vnitřní vložku výfuku.4- stačí si posvítit do nádrže, pokud vidíš že je sítko ventilu čisté, nemusíš ho samozřejmě čistit. Pokud nenatankuješ nějaké svinstvo, největší riziko ucpávání sítka hrozí od zrezivělé nádrže, pokud máš nádrž čistou, není důvod do toho hrabat.5- Babettu samozřejmě neprodávej, čím déle ji budeš mít, tím víc ji budeš mít rád. Auto je pohodlí, taky rád jezdím autem, ale jízda na babči má svoje kouzlo, které teprve objevíš a které nemůžeš zažít v autě, na velké motorce ani na kole :wink: A pokud jsi šťastný už teď v lednu, že můžeš jet na babettě, těš se na léto, to se asi zblázníš :D


Povinné ručení mám a technické osvědčení mám taky jestli je to ta knížečka kde jsou podepsány Považské strojárne národný podnik Považská Bystrica je u toho výrobné číslo rámu a typ. Jinak ano hrozně rád na tom stroji jezdím v autě jsem se najezdil celkem dost a v práci jezdím pořád, ale Babetta je úplně něco jiného, je to opojení svobody, které je v autě taky snadné poznat, ale je to pořád za sklem a pod plechem.
Uživatelský avatar
Elixdragon
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 67
Registrován: úte led 26, 2010 18:29:15


Zpět na Vychytávky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků