pořád dokola mi klouzala spojka, vždy po ujetí 5-10km. Myslel jsem že je mastná - rozdělal jsem, odmastil, složil ujel 10km a znovu. Pak jsem přišel na to že má vymačkaný plošky od unašeče (tak 3mm). Tzn vždycky jak si sedla tak klouzala.
Objednal jsem teda nový čelisti, všechny unašeče (vnitřní i regulační) a vše z Motomaxu v M* kvalitě. Začal jsem to skládat a samozřejmě nic nepasovalo. Ubrousil jsem obložení aby to šlo do toho koše nacpat ale vůbec to neřadilo. Tak jsem "urovnal" plošky na které tlačí unašeč a stejně furt bída. Ještě tak 5x jsem to celý rozdělával a pořád to urovnával, ale prostě to přeřazení trvalo snad 10s, a chtělo to hodně citu na plynu. Spojka klouže a podle toho jak vypadá, tak se i pálí.
Otázka zní:
Kolik mám (nebo můžu) vybrousit pilníkem plošky na které tlačí unašeč? Ten nový velký unašeč (prodává se za 320,-) jsem už vyhodil, je snad z plastu protože není možný jak je měkký oproti originálu. Ty 2 vnitřní unašeče mají nějaké zmetkové odlitky, ty jsem už odbrousil.
Na odlehčení:
Vzal jsem starý čelisty, vyvařil jsem svářečkou ty vymačkaný plošky (vím že je tam mosaz a vzal jsem to železem, ale neměl jsem co ztratit), od oka jsem vybrousil nové plošky a spojku složil s původními díly. Vnitřní unašeče už originál nemám, ty jsem měnil pár set km zpátky. A hle! Babetta řadí jak nikdy předtím


Nakoupil jsem díly asi za 1200,- a ve finále tam teď žádný nemám. Co do kvality je to teď fakt hrůza.