Tak pánové, potvrzeno, babetta - to není o technice, ale o černé magii ! Jinak díky, navedli jste mě správným směrem. Já jsem se tomu dlouho bránil, protože všechno co navrhoval kolos jsem už předtím vyzkoušel a zdálo se to OK, ovšem z logiky věci plynulo, že to opravdu jinde být nemůže. Jenomže ono zkoušet to "v ruce" je hold něco jiného než vlastní provoz. Asi tam chyběla ta pověstná tisícinka, věřím že pokud by se to mohlo namazat, tak by to fungovalo, ale takhle bylo tření mezi nosičem paken a vnitřním unašečem asi o trošičku větší než bylo zdrávo. Nejdřív jsem zrcadlově vyleštil vnitřní unašeč, pak jsem jemně olízl přesah duté hřídele, ale nakonec jsem musel vypižlat tenoučkou podložku s hranatou dírou (takovou planžetku), abych ten malý unašeč trochu oddálil. Jenom doufám, že malý a velký unašeč do sebe nebudou zabírat jen hranou, to by to bylo za chvíli v zadeli. Možná se to opravdu trochu posunulo v ložisku, i když se to tváří normálně a šuplérou na tom nic nepoznám, na vypadlou segrovku to ale nevypadá, axiální vůle je nepatrná. Rozhodně to zatím nechci půlit, už jsem to sice párkrát dělal, ale úplně oblíbená činnost to pro mě není. Pokud by se to ale zase zhoršilo, nic jiného by mi nezbylo. Takže ještě jednou dík všem co mi trpělivě radili a hurá ven a s větrem o závod ...