Filip píše:Takže motor je komplet rozmontovaný. Teď bych potřeboval poradit, co všechno mám koupit. Jak už tady biker_cz psal, výměna ložisek bude samozřejmostí. Ty ložiska v převodovce jsou trochu přidřené, jinak na klikovce chodí pěkně, ale asi je taky vyměním(ikdyž 420 za pár kuliček je docela dost ) Gufera jsou dobré, nikde to neteče, takže nevím, jestli je měnit. Nikdy tam nebyl dělán výbrus, takže jaké mám koupit pístní kroužky? Jinak ten jeden starý kroužek měl zlomený konec asi 1mm, a udělalo to pár dírek do hlavy. Píst je v pořádku. Ty dírky šlo přebrousit smírkovým papírem (zrnitost 1000). Dále bych chtěl vyměnit 12z kolečko za 14z, budu muset měnit řetěz, když ho mám teď napnutý na těch šroubech skoro na max? A taky jsem se díval, že hodně Babett má problém s vůlí dvojkového bubnu a celé té hřídeli) Čím to je způsobené a jak to odstranit?
Filip píše:Díky za informace. Takže ložiska půjdou všechna nové. Gufera taky vyměním(není to drahé, takže při jednom to dám nové). K těm kroužkům. Píst s válcem bych chtěl nechat tak, takže koupím jen ty kroužky. Jaký to má být rozměr na originál píst? Jinak před vložením ložiska to samozřejmě vždy nahřeju horkovzdušnou pistoli. Chtěl bych se taky zeptat, čím čistíte motor. Na spodní straně žeber mám zapečený olej a prach. Benzínem to skoro vůbec nejde, koupil jsem si i přípravek na čištění motorů, ale to bych ho musel spotřeboval celý(400ml) na kousíček, jelikož to velice špatně pouští. Navíc není se tam moc čím dostat. Nešlo by tu hlavu s válcem vyvařit v nějakém roztoku, nebo neznáte něco, po čem by to pouštělo?
Filip píše: Video by asi řeklo víc, ale nemám ho tady jak dát.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků