Spojka 207

Spojky jsou kultovní součástí našich strojů. Zde mají samostatnou rubriku...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Spojka 207

Příspěvekod kozenooo » čtv dub 19, 2007 18:29:40

Chalani chcem sa spytat, babeta ma zle starty, nenaskoci na jeden kop ale musim trochu viac krutit. Myslele som ze je to mastna spojka ale tu som celu komplet odmastil, mylsite ze su opotrebovane celuste? Alebo je problem inde? Diky za odpovede
Uživatelský avatar
kozenooo
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: pon led 22, 2007 22:01:49
Bydliště: Nitra (SK)

Příspěvekod IGI » čtv dub 19, 2007 19:53:39

ja som mal podobny problem, no potom to prestalo samo od seba, bez rozoberania prevodoveho ustrojenstva alebo spojok...... len som niekolkokrat vycistil karb. a ani neviem kedy, ale zlepsilo sa to 8) :lol: . Cize mozno podavanie zmesi :?:
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod Starec » sob čer 16, 2007 0:29:45

Keď štartuješ tak ti hneď zaberá motor? Ak áno tak je chyba v nastavení zapalovania, alebo v zmesi. Ak motor na záber potrebuje viac šľapať, tak sú zodraté čeľuste, vymeniť..
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Spojka 207

Příspěvekod Mr.babetta » sob čer 16, 2007 13:50:52

kozenooo píše:Chalani chcem sa spytat, babeta ma zle starty, nenaskoci na jeden kop ale musim trochu viac krutit. Myslele som ze je to mastna spojka ale tu som celu komplet odmastil, mylsite ze su opotrebovane celuste? Alebo je problem inde? Diky za odpovede


Potřebuje víc šlapat? A to tak že so na to musíš stoupnout naklonit do předu a pořádně šlapat? Jestli jo,přesně tohle to dělá kamarádovi taky na 207..........spojku sme odmastili,vyměnili startovací čelisti ale nebylo to potřeba a stejně to nejde jinak než pořádně roztočit..........fakt nevíme co s tim dál proto kdo víte,poradte. Díky
Babetta 210,1988.přes 21380 km,modro-zelená metalíza. Druhá 210,44317 km,......konečne mám nastříkáno....tedka ještě čeká menší oživovací kůra motoru a pak se jedéééééééééé
Mr.babetta
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 155
Registrován: ned čer 10, 2007 22:25:47

Příspěvekod Starec » sob čer 16, 2007 22:57:20

Na štart. čeľustiach 207 sú dosť dlhé dosadacie plochy, skontroluj či dosadajú po celom obvode( kde sú hlatké, lesklé tam dosadajú ) natry ích kriedov a skús štartovať, tak zistíš ako ti sedia. Jemne zabrúsiť aby zaberali na celej ploche. Musia sedieť všade ináč nebude dobre zaberať. :wink:
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod igoreva » pon čer 18, 2007 9:31:21

"Starec" za ten nápad s kriedou máš u mňa jedno pivo.
Hneď to idem skúsiť a všetky čeľuste si zabrúsiť na celú plochu.
Také jednoduché a nenapadlo ma to.
:-)
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod kozenooo » pon čer 18, 2007 16:31:37

diky za rady, prebrusenie pomohlo, teraz uz chyta na jeden brnk :wink:
Uživatelský avatar
kozenooo
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: pon led 22, 2007 22:01:49
Bydliště: Nitra (SK)

Příspěvekod Starec » pon čer 18, 2007 20:24:49

igoreva píše:"Starec" za ten nápad s kriedou máš u mňa jedno pivo.
Hneď to idem skúsiť a všetky čeľuste si zabrúsiť na celú plochu.
Také jednoduché a nenapadlo ma to.
:-)

Prečo jedno pivo :?: však sú tam dve čeluste Nééééé. :D
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Rada

Příspěvekod klusik » sob črc 07, 2007 1:26:27

Hele, taky mi to dělalo, ale řeším to takhle:

Při startu držím dekompresák (chcípadlo prostě..) a když se nemusím prát s kompresí, roztočí se motor a v ten moment pustim páčku a motor naskočí :-) Je to jednoduché :-) Tedy pokud máš jiný chcípání, tak asi smůla :-D Ale jestli máš 207, tak máš asi stejný - zatím jsem laik v oboru :-D
klusik
jabber: klusik@gmail.com

Babetta 207 - spotřebička 2.2 / 100 km, no není to super?
Uživatelský avatar
klusik
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 99
Registrován: pát črc 06, 2007 23:45:00
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod kozenooo » sob črc 07, 2007 21:46:33

ja som dekompresor vyhodil, mam to elektricke ako 210
Uživatelský avatar
kozenooo
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: pon led 22, 2007 22:01:49
Bydliště: Nitra (SK)

Příspěvekod klusik » ned črc 08, 2007 2:02:30

kozenoo: A je to lepší? Jako jízda, nebo "proč je to lepší", všeobecně (je-li to lepší...). Jen se ptám :-)
klusik
jabber: klusik@gmail.com

Babetta 207 - spotřebička 2.2 / 100 km, no není to super?
Uživatelský avatar
klusik
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 99
Registrován: pát črc 06, 2007 23:45:00
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod kozenooo » ned črc 08, 2007 12:44:10

ten klasický dekompresor je tiež dobrý ale niekedy sa može stať že tadiaľ natiahne do valca nejakú špinu, elektrický je šetrnejší a je to elegantnejšie podla mňa
Uživatelský avatar
kozenooo
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: pon led 22, 2007 22:01:49
Bydliště: Nitra (SK)

Dekomprese

Příspěvekod Jenda » ned črc 08, 2007 18:41:38

Elektrickej chcípák se mi zdá lepší. Pokud to běžnej dekompresor natáhne nejakej bordel a netěsní, či napotvoru prdne to pérko, problém je tu. A ne malej, pokud to nejde nějak opravit. Na druhou stranu se mi jednou povolil a povylez kabílek ze spínače na řídítkách a ukostřilo se to. Jenom kousek a tak svinsky, že to nebylo hned vidět. A bylo docela veselo, lítal jsem okolo motorky jako mešuge. Dokonce na vyndání svíčky došlo...
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 487
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Dekompres

Příspěvekod klusik » pon črc 09, 2007 14:37:24

Aha, tak to jo, no. Tak zatím jsem s tím problém neměl, ale jak píšete, připadá mi, že s tím mohou být problémy (třeba jen že to netěsní a uniká "komprese" ven).

A myslíte, že pokud to rozjíždím s dekompresákem, abych se s tím nepral, neškodím tomu? Jako třeba že směs uniká vlastně okolo toho ventilu a třeba může vybuchovat mimo válec (když by byl třeba horkej, nebo já nevím...)
klusik
jabber: klusik@gmail.com

Babetta 207 - spotřebička 2.2 / 100 km, no není to super?
Uživatelský avatar
klusik
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 99
Registrován: pát črc 06, 2007 23:45:00
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod suvino » pát kvě 30, 2008 20:55:09

Zdravim vas potrebujem taku radu lebo som este lama co sa tyka babetty :D no ale k tomu problemu:
pri startovani mi to nechce rozbehnut motor cize budu tie rozbehove celuste urcite zaolejovane a asi aj uz zodrane no a problem je v tom ze dostal som sa k tym celustiam ktore su tam 3 sluzia na rozbehnutie babetty ked pridam a neviem ako sa mam dostat k tym ktore startuju babettu hentie som mal aj dole vsetko som ich vycistil ale neviem ako sa dostat ktym rozbehovym oni su este asi pod tymito ze??? len neviem ako zhodit ten bubon ci co to je kde su osadene tie rozbehove celuste poradte ....inak jedna sa o babettu 207 stacil by mi aj nejaky nakres samozrejme aj rada :) dakujem vam vopred
suvino
Právě začínám...
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř kvě 02, 2007 17:54:36

Další

Zpět na Spojky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků