Stránka 1 z 1
1. stupeň klže

Napsal:
pon srp 30, 2010 13:56:28
od vengeroff
No tak, opravil som babettu a poriadne som vyčistil spojky a obloženia s acetonom. No keď idem tak na 1/4 plynu na 1.stupni a pomaly začínam pridavať (jemne), tak motor dostáva vysoké otáčky a ja spomaľujem. A ak pridám plynu viac, tak už zaberá. No fakt neviem čím to može byť, ale aj olej mi ide k spojkám, no na rozbehovej je stále sucho.
Re: 1. stupeň klže

Napsal:
čtv zář 02, 2010 16:38:45
od martin110r
To ti nešmýka prvý stupeň, respektíve rozbehová spojka, ale šmýka radiaca. Ty ideš na prvý stupeň, dosahuješ rýchlosť, respektíve otáčky, kedy je čas zaradiť dvojku. Babetta chce zaradiť dvojku, no vzhľadom na to, že je radiaca spojka mastná, začne to šmýkať. Následne ty prudko pridáš. Automat v Babette je konštruovaný tak, že v prípade potreby väčšej akcelerácie (napríklad krízova situácia, križovatka, predbiehanie atď) si pri prudkom pridaní plynu sám podradí do jednotky. Takže tým vlastne zase "zrušíš" preklzujúcu radiacu spojku a uvedieš do činnosti, rozbehovú spojku ktorá nešmýka a Babetta zrýchli. Takže vymeň guferá v radiacom bubne a potom to odmasti. Samozrejme budeš musieť spojku zabehnúť, tak nie že tu po 5 minútovej jazde začneš stresovať a vypisovať, že ti zle radí dvojku. Nechaj tomu čas.
Re: 1. stupeň klže

Napsal:
ned zář 05, 2010 13:17:59
od vengeroff
No na babette som nabehal asi 100km ale ona klže na rozbehovej asi tak v trištvrte plynu na 1. stupni. Guferá su menené a už som 2x odmasťoval olej, ktorý mi tam vošiel z prevodovky od toho najvačšieho gufera. Stiahol som pružinku a skrátil ju, do tej veľkej šrubky som spravil dierku, aby v prevodovke nevznikal tlak , a ajtak mi tam načape olej... ale spojkou to nebude, pretože bude opotrebovaná ihla šoupatka. Je teňšia ako nová a ako dam plný plyn, tak nenaberie otáčky, ale stratí a potom až rýchlo naberie. Ja to skúsim dať na youtube a potom tu dám link...
Re: 1. stupeň klže

Napsal:
ned zář 19, 2010 23:49:03
od Bzuk
Skus to co tady myslím radil stařec skus rozpustit kalafunu v bezinu a s skus to potřít .
A jak ti to startuje za tepla a za studena a jestli si měnil gufera tak ti tam nemůže téci olej
Re: 1. stupeň klže

Napsal:
pon zář 20, 2010 9:27:38
od martin110r
Tú kalafunu rozhodne neodporúčam. Trpia dosť unášače. Jedného času som ju mal aj ja, no je to len také ako z blata do kaluže. V prípade, že všetko je odmastené a guferá tesnia, tak to musí radiť aj bez kalafuny. Kalafuna je len oddialenie problému, nie však jeho vyriešenie.
Re: 1. stupeň klže

Napsal:
pon zář 20, 2010 17:59:56
od vengeroff
No štartuje to výborne, ako za studena, tak za tepla, no keď jazdím dlhšie, tak tam je olej. Mastnota a potom to nechce naskočiť. Musím šľapať ako ,,debil",aby som to natočil. A keď sa spojka zahryzne do bubna, tak to skočí hneď.
Re: 1. stupeň klže

Napsal:
pon zář 20, 2010 18:05:52
od martin110r
Daj si dolu ten plastový kryt spojok a skús šliapnuť. Pozri, ktorý bubon sa krúti/nekrúti. Ak sa radiaci bubon krúti, ale nekrúti sa rozbehový, hľadaj chybu v rozbehovom. Ak sa nekrúti ani radiaci, tak zase hľadaj chybu v radiacom. Prípadne natoč video, aby sme videli čo sa pri štartovaní hýbe a čo nie.
Re: 1. stupeň klže

Napsal:
sob říj 09, 2010 15:40:21
od vengeroff
Takže už mám asiq závadu, odtrhlo sa mi obloženie zo štartovacej čeľuste a potom to už nenaskočilo. Ono tam určite bolo len tak voľne. V pondelok si idem kúpiť nové čeľuste tak uvidím.
Re: 1. stupeň klže

Napsal:
pát říj 15, 2010 16:24:47
od vengeroff
Čeľuste som kúpil, ale oproti starším sú tenšie unášače... No namontované...