Stránka 1 z 1

rozborka-sborka

PříspěvekNapsal: pon zář 06, 2010 17:49:26
od Arty
Zdravim mistni mopedisty
Mamce u babetty 210.100 prestala radit dvojka, na jednicku to jelo do plnejch a pri startu to chtelo velkou silu a nekdy nechytlo. Rozdelal jsem kryt a vse bylo mastne, vymenil jsem vsechny gufera a krouzky a ted bych potreboval vedet co za soucastky bude potřeba koupit nove foto zde http://picasaweb.google.com/artur.cimbalnik/Babetta_spojka?authkey=Gv1sRgCK69zI3fgafSEA#
startovaci čelisti měli urvane obložení na jedné straně http://picasaweb.google.com/lh/photo/9ASbUAI6eweidEUabefqmaYDu8JAenCU9x5NptDsMjU?feat=directlink rozbehova celist uplna se mi zdala v pohode http://picasaweb.google.com/lh/photo/imqbOu4yXeRqw6jAG8Q-VqYDu8JAenCU9x5NptDsMjU?feat=directlink
oblozeni radicich celisti (bylo mastne) http://picasaweb.google.com/lh/photo/4idGPd3y0I1bqv8jjjNl4aYDu8JAenCU9x5NptDsMjU?feat=directlink
regulacni a vnitrni unasec http://picasaweb.google.com/lh/photo/gFEh_9aPDxIYm5Qr_S03VKYDu8JAenCU9x5NptDsMjU?feat=directlink
Dekuji za pripadne napady, pripominky a vyhodnoceni casti...vidim to dnes poprve

Re: rozborka-sborka

PříspěvekNapsal: pon zář 06, 2010 19:32:02
od milda
Startovací čelisti doporučuju dát nové, i když ani ta částečně ulomená není nepoužitelná. Co ale musíš vyměnit, je utěsnění řadícího bubnu, tedy minimálně gufero 28x38x7 co je přímo v bubnu a těsnící gumový "O" kroužek co je uvnitř duté hřídele unášeče čelistí. To je naprostá nutnost, aby ti tam zas netekl olej. Pak vyměň i vnitřní a regulační unašeč, už jsou opotřebované. Nebylo by od věci vyměnit i zbylé gufera, tedy 35x47x7 pod řadícím bubnem, 15x24x7 v jedničkovém bubnu a 22x32x7 na klice na straně spojek. Pak bude ve spojkách čisto a sucho, ale ty promaštěné čelisti pořádně vykoupat v nějakém odmašťovači, ale počítej s tím že to bude i tak trvat, než se zbylá mastnota z čelistí vypálí. Metody jak to urychlit (strouhaná křída, vypálení na vařiči) jsou tu na fóru rozebírány, můžeš si to pročíst a vyzkoušet. Jinak nové čelisti, ale to není nutné, záleží kolik chceš do opravy investovat. A i nové čelisti se musí zajet, zpočátku to neřadí nijak super, takže buď trpělivý.

Re: rozborka-sborka

PříspěvekNapsal: pon zář 06, 2010 22:07:30
od Arty
gufera jsem vyměnil všechny (6), všechno jsem odmastil a teda UNAŠEČ vnitřní a regulační seženu nový...
radisi celist by po odmasteni mela tedy dostacovat, jeste jsem se chtel zeptat jestli ses v teto spojce celkove neco maze..nebo cepy radici celisti???
rozbehove celisti jsou trosku nerovnomerne sjete http://picasaweb.google.com/lh/photo/im ... directlink ale zatim jsem do toho nezasahoval???

Re: rozborka-sborka

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 3:39:53
od milda
Ve spojkách se nemaže nic, všechno suché, čisté. Jedině co je dobré jemně potřít olejem, tak gufera a gumový O kroužek při skládání. A pak jehličková ložiska na klikovce v duté hřídeli malé řemenice.

Re: rozborka-sborka

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 16:35:28
od Arty
Tak jsem to všechno pěkně poskládal sehnal repasovane statovaci čelisti a radící čelisti, druha rychlost tam skočí hned. Ale mam jiný problém:
- NESTARTUJE, když je babetta zahřátá šlapadla nekladou odpor a nejde nastartovat!!!
- když jedu tachometrovejch 45-50 najednou začne kuckat ztrácí a výkon (palivový kohout jsem čistil) mam čistit karburátor nebo nějak štelovat, nebo si jen sedaj radici čelisti???

Diky moc za rady

Re: rozborka-sborka

PříspěvekNapsal: úte zář 07, 2010 17:54:12
od Starec
Tak vyzerá že je zadretá a ak sa zohreje tak sa zadiera ešte viac. Samozrejme ti zato ani za tepla nechce dobre štartovať. Skús si kompresiu, či pretočíš ľahko rozbehovým bubnom piest. Ak áno, bude to chcieť výbrus.