Ako som už spomenul, to že mastnotu ty nevidíš ešte neznamená, že tam nie je. Spojky sú na mastnotu citlivé a stačí doslova mikroskopická vrstva oleja a už to šmýka. Na to aby spojky šmýkali nemusia zrovna plávať v oleji.
V rozbehovom bubne chyba nie je. Ty máš problémy s radením, tak treba pozerať na radiacu časť spojky. Keby bola chyba v rozbehovom bubne, tak by to nesúviselo s horším radením. Ide o to, že v určitých otáčkach má dojsť ku preradeniu na druhý stupeň. Radiace čeľuste sa pritlačia ku bubnu, no keďže je tam mastnota, začnú šmýkať. Takže chybu hľadaj v radiacom bubne, nie v rozbehovom.
Ako vytiahnuť guferá? Rozhodne nie šrobovákom. Ja ich vyťahujem
takýmito kliešťami. Sú tenké, takže sa dostanem medzi brit a hriadeľ a gufero vytiahnem. Trvá mi to celých 10 sekúnd a gufero takmer vôbec nepoškodím.
Laco: Keď som ja vlastnil Babettu prvý mesiac a mal o Babettách také znalosti ako ty, určite som tak nepoučoval skúsenejších. Na jednej strane riešiš také banality ako ktorá spojka lepšie radí, čo je to gufero, ako ho vymeniť a v inej téme ma už chceš poučiť, že sa určite mýlim, lebo spojka vyzerá byť suchá. A nabudúce si vypni funciu CAPS LOCK.