Stránka 1 z 4

neradi

PříspěvekNapsal: ned zář 19, 2010 9:07:54
od radik20
zdravim.Mam taky problem, ze mi vytaca vysoke otacky na jednotke ale nie a nie zaradit tam dvojku.Napriklad idem do mierneho kopceka ,tak nechce zaradit dvojku ,ale skusal som aj kriedu ako to tu niekto spominal,babeta sla vynikajuco, priblizne po 3 km sa to zas zhorsilo.Isiel som mozno takych 10-15km/h a vytacalo vysoke otacky.Pokial to bola rovinka,alebo mierne klesanie tak v pohode. Vsetko mam odmastnene. :( .Cital som tu niekde ze vraj pomaha aj vymena oleja ale este som to neskusal.(ten kopcek je miernulilinke stupanie) :P

Re: neradi

PříspěvekNapsal: ned zář 19, 2010 9:42:17
od laacco
nemoze byt ze ten motor uz nevlaze ist o kopca tak si automaticky neha v jednotke?jakom stave je motor ?

Re: neradi

PříspěvekNapsal: ned zář 19, 2010 10:24:47
od radik20
Ja si myslim ze motor je ok pretoze ked som kupoval babcu tak pred dvoma mesiacmi tak mi vraveli ze je po go motora.A ked som dal na celuste a na bubon rozdrvenu kriedu tak to slo v pohode bez problemov.Presiel som 3 km a zase to je na prd. :x
A nemoze to byt sposobene zlymi unasacmi?

Re: neradi

PříspěvekNapsal: ned zář 19, 2010 10:25:10
od martin110r
laco: To by ten motor musel mať 50 000 km, aby nezvládol zaradiť dvojku vo veľmi miernom stúpaní. Trafil si naozaj vedľa.

radik: Podľa toho čo popisuješ by som to tipoval na vadné gufero v oblasti spojky. Ty to odmastíš, poskladáš, chvíľu je to dobré a po čase sa to začne zhoršovať. Na 80% by to mohlo byť gufero v radiacom bubne 28x38x7. Ale nemusí to byť pravidlom. Mne napríklad tieklo gufero 35x47x7, pričom obloženie a vnútro bubna vyzerali zdanlivo suché. Nič nepokazíš, keď vymeníš obidve guferá, ktoré som tu spomenul. Investícia 2 eurá. Samozrejme všetko znovu dôkladne odmastiť.

Re: neradi

PříspěvekNapsal: ned zář 19, 2010 10:30:40
od radik20
Ja ked som tie spojky dal dole tak to bolo suche aspon to tak vyzeralo :lol: . A nemoze byt chyba niekde v tom rozbehovom bubne?A ked menim gufera ako ich mam spravne vybrat zatial som menil iba jedno a to v rorbehovym bubne vybral som ho tak ze som ho roztrhol :oops: ???

Re: neradi

PříspěvekNapsal: ned zář 19, 2010 11:47:53
od Angelo
Samozřejmě, že když vyndaváš gufero, tak ho musíš zničit, buď vydloubnout šroubovákem, nebo do něj navrtat dva vruty a vytáhnout. Mě jednou nešlo vyndat to z rozběhovýho bubnu - bylo suchý a připeklý(voloupala se mi ta guma ale nemohl jsem vyndat ten kovovej kroužek) tak jsem to musel nahřát horkovzdušnou pistolí až se z toho kouřilo a pak mi vypat ten kovovej kroužek a bylo to.

Re: neradi

PříspěvekNapsal: ned zář 19, 2010 11:50:58
od radik20
A nemoze to byt sposobene zlymi unansacmi ?Cital som to tu niekde.

Re: neradi

PříspěvekNapsal: ned zář 19, 2010 11:59:31
od laacco
ALE MARTIN POCUJES ZE TO ROZOBRAL A NEBOLO TO MASNE TAK TAM NEBUDU GUFERA JA SOM MAL TO ISTE ZE SOM MAL MINULE GUFERO NA SPOJKE ALE SOM TO MAL AJ MASNE KED SOM ROZOBRAL A ROZOBRAL SOM TO ASI 5 KRAT A STALE BOLA TA ISTA CHIBA

Re: neradi

PříspěvekNapsal: ned zář 19, 2010 12:01:32
od martin110r
Ako som už spomenul, to že mastnotu ty nevidíš ešte neznamená, že tam nie je. Spojky sú na mastnotu citlivé a stačí doslova mikroskopická vrstva oleja a už to šmýka. Na to aby spojky šmýkali nemusia zrovna plávať v oleji.

V rozbehovom bubne chyba nie je. Ty máš problémy s radením, tak treba pozerať na radiacu časť spojky. Keby bola chyba v rozbehovom bubne, tak by to nesúviselo s horším radením. Ide o to, že v určitých otáčkach má dojsť ku preradeniu na druhý stupeň. Radiace čeľuste sa pritlačia ku bubnu, no keďže je tam mastnota, začnú šmýkať. Takže chybu hľadaj v radiacom bubne, nie v rozbehovom.

Ako vytiahnuť guferá? Rozhodne nie šrobovákom. Ja ich vyťahujem takýmito kliešťami. Sú tenké, takže sa dostanem medzi brit a hriadeľ a gufero vytiahnem. Trvá mi to celých 10 sekúnd a gufero takmer vôbec nepoškodím.

Laco: Keď som ja vlastnil Babettu prvý mesiac a mal o Babettách také znalosti ako ty, určite som tak nepoučoval skúsenejších. Na jednej strane riešiš také banality ako ktorá spojka lepšie radí, čo je to gufero, ako ho vymeniť a v inej téme ma už chceš poučiť, že sa určite mýlim, lebo spojka vyzerá byť suchá. A nabudúce si vypni funciu CAPS LOCK.

Re: neradi

PříspěvekNapsal: ned zář 19, 2010 12:26:46
od radik20
takze v unasacoch chyba nebude?Cital som v jednej teme ze je dôlezite aby neboli odtlacene :D .Tento môj unasac je odtlaceny hlavne iba z jednej strany :idea:

Re: neradi

PříspěvekNapsal: ned zář 19, 2010 12:38:07
od martin110r
Mohol by si ten unášač odfotiť zboku? Podstatná je pre nás pracovná (styčná) plocha unášača. I keď keby bolo na mne, tak by som si kúpil nový unášač. Zrovna toto otlačenie neni úplne normálny stav.

Re: neradi

PříspěvekNapsal: ned zář 19, 2010 13:04:34
od radik20
Ja mam tu babetu na chate takze nie som vzdy pri nej ale odfotim

Re: neradi

PříspěvekNapsal: ned zář 19, 2010 18:42:06
od RofliXuS
Odmasti celý dvojkový bubon aj čeluste ak to pomôže tak je to ok :) ak sa to potom zhorší tak vymeň guferá :)

Re: neradi

PříspěvekNapsal: ned zář 19, 2010 19:55:10
od radik20
vdaka za rady.Ale fakt to je len tou mastnotou?Lebo ja ked som presiel po tom bubne tak to fakt vyzeralo velmi suche.Jedine pocas jazdy ze tam spadne nejaka kvapka oleja a neradi to.Tak ja skusim vymenit tie gufera. 8)

Re: neradi

PříspěvekNapsal: ned zář 19, 2010 19:56:14
od RofliXuS
ja som masívne nastriekal trychlór z hasiaceho prístroja do toho bubna... a počkal kym sa to vyparí :)