Nutnost koupit radici celisti? (2.stupen)

Spojky jsou kultovní součástí našich strojů. Zde mají samostatnou rubriku...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Nutnost koupit radici celisti? (2.stupen)

Příspěvekod Micek » čtv kvě 17, 2007 0:05:18

Cau...
sry ze zakladam zase takovy podobny tema... ale potreboval bych znat vasi zkusenou radu...

Kdyz jedu s Babettkou... tak na jednicku to tahne pekne... jedu asi do rychlosti 25-30km/h a pak ... misto toho aby se preradilo na 2ku....
tak to tu jednicku drti na doraz... zacne se lehce klepat motor... a dvojka se preradi asi o 15 vterin dyl nez by bylo zdravo...

Cet sem tu ze by to mohlo bejt tema unasecema... tak sem je neska vymenil..cely sem to odmastil a vycistil...

Rozjedu se nanovo... a je to temer to samy...
Takze sem se chtel zeptat jestli to je urcite tema celistma u 2ky... nechci totiz zbytecne vyhodit 4kylca

btw... jak poznam, ze sou ty celisti opotrebovany? je rozdil v tloustce tech trecich plosek? nebo jde jen o ten povrch?
(kdyby tu mel nekdo fotecku jak vypadaj sjety a jak novy celisti... tak bych byl vdecen)
Micek
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř kvě 16, 2007 23:51:30
Bydliště: Praha

Čeluste 2. stupňa

Příspěvekod igoreva » čtv kvě 17, 2007 7:22:30

Pre: Micek
Ano, môže to aj byt tými čeľusťami.
Ak si vymenil vonkajší regulačný unášaš spolu s vnútornym (treba ich vymieňať naras!) a závada sa neodstánila, tak jedine čo môže byť na vine sú zodraté mosadzné plôšky kde regulačný unáčač tlačí chromovaným nosom na čeľust. Cez tieto plôšky sa prenáša celý krútiaci moment a je jedno či máš zaradenú jednotku alebo dvojku. Plôšky musia byť vždy suché - nemazať ale dobre ich vyleštiť!
Obloženie čeľusti môžeš mať relatívne zachovalé ale plôšky na nich budú asi odtlačené, viď. obrázok (týka sa to ľahkých čeľustí kde sú plôšky mosadzné). Po 7000 km som mal stále dobré obloženie s hrúbkou 2 mm ale plôšky boli už značne opotrebované.
Samozrejme táto úvaha platí za predpokladu, že výkon motora je v poriadku. Ak by bol z nejakých príčin výkon zníženy tak spojka 2. stupňa sa chová úplne inak (má posunuté otáčkové a momentové pracovné režimy) a vôbec ti nemusí preradiť.
Igor
Obrázek
Obrázek
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod Micek » čtv kvě 17, 2007 10:01:44

diky... celisti mam tezky... zkusim je koupit...
vejfuk sem od karbonu cistil... takze tam by problem bejt nemel... motor je taky cistej
uvidime jestli se to zmeni...

(na ty babette jezdila naka pani do prace, najela na ni 5 tisic km a asi se o to vicemene nezajimala)
Micek
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř kvě 16, 2007 23:51:30
Bydliště: Praha


Zpět na Spojky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků