od milda » sob říj 23, 2010 20:57:50
Když máš v garáži tolik motorek, nemáš druhou babettu z které by sis nějaký díl půjčil na vyzkoušení a vylučovacím způsobem přišel na závadu? Já to u zapeklitých závad dělám taky, nejen u babett. Je opravdu blbé kupovat drahé díly jen tak na zkoušku, ale když na nic nemůžeš přijít úvahou, co jiného zbývá než měnit a zkoušet? Já mám třeba v záloze v podstatě kompletní motor na B210, takže mám z čeho brát, když už bych si nevěděl rady. A má to taky tu výhodu, že při poruše náročnější na opravu můžu celý motor přehodit a vadný si rozebrat až budu mít čas (což je u mně málokdy). Takže na martina nenadávej, je to jeden z nejaktivnějších členů fóra, který se snaží radit co může, jenom ono opravovat cokoliv na dálku je fakt problém.
Z vlasní zkušenosti: špatné podřazování způsobují nejčastěji otlačené styčné plochy unášeč čelistí - regulační unášeč, pak tuhý chod unášeče čelistí na hřídeli (příliš stlačený "O" kroužek), nebo poškozená předlohová hřídel (volnoběžka).