A - nos čeľuste sa dotýka obvodu regulačného unášača. Pri pootočení unášača (od kolesa alebo pedálov) pritlačí čeľusť o bubon čo umožňuje štartovanie alebo brzdenie motorom pri jazde s kopca.
B - dotyk zuba regulačného unášača s frézovanou mosadznou plôškou na čeľusti. Je to najcitlivejšie miesto správnej funkcie spojky. Celý moment sa na koleso prenáša cez tieto plôšky na koncoch regulačného unášača. Musia byť suché, odmastené a podľa možnosti dobre vyleštené.
Poznámka:
"Regulačný unášač" je nasadený na "vnútorný unášač" ktorý ho vycentruje aby dotyk s plôčkami bol na obidve strany rovnomerný. Tieto dielce sa vždy za prevádzky zabehnú a vzájomne prispôsobia preto ich treba vymieňať naraz.
Uvítal by som keby sem niekdo dal foto aj s čeľusťami ťažkými.
