Stránka 1 z 1

startování

PříspěvekNapsal: pát led 14, 2011 19:51:05
od alitron
Ahoj,
mám klasický problém na Babettě, babetta mi velice špatně startuje a to v poslední době až tak moc, že když ji chci nastartovat, tak musím sundat kryt spojek a otočit bubnem 1,rychlosti tak aby šel volně(pro upřesnění-fáze motoru kdy končí stlačování a začína zážeh) tehdy se mi ji podaří nastartovat.
Zkoušel jsem už snad všechno-vyměnit za nové startovací čelisti,zdrsnit vnitřek bubnu smirk.papírem,nekolikanásobně odmastit avšak bez uspěchu. Buben 2rychlosti se mi zdá v pořádku, neboť když jsem ho chytil tam jak je řemenice a šlápl na pedál tak neproklouzl.
Ještě jedna věc, když jsem na stojanu a intenzivně šlapu, a po chvili šáhnu na buben 1.rychlosti je znatelně teplý. Někde jsem tu na foru četl, že u nových startovacích čelisti se musí z vnějšku trochu upilovat protože dřou o buben a nemůžou se dostatečně rozevřít, mohlo by to být tím? Prosím poradťe nebo aspoň navedtě na co se mám zaměřit dále,děkuji.

Re: startování

PříspěvekNapsal: pát led 14, 2011 20:24:43
od martin110r
Áno, u nových čeľustí z druhovýroby je to bežný problém, že o bubon zavadí samotná čeľusť, nie obloženie. Požnáš to aj podľa toho, že na bubne vidno odretý hliník a na čeľusti je v jednom mieste hliník vyleštený.

Teoreticky problém by mohli spôsobiť aj moc silné pružiny, ale to by pri vyšších otáčkach spojka pevne zopla. Pokiaľ šmýka stále, nezávisle na otáčkach, tak bude problém v čeľustiach.

Re: startování

PříspěvekNapsal: pát led 14, 2011 20:57:20
od alitron
No ono paradoxně při nizkých otačkam mám pocit jako kdyby čelisti "hryzli do bubnu" ale neotočí s ním, při vyšších otačkách to nedělá.

Re: startování

PříspěvekNapsal: pon led 17, 2011 17:07:19
od alitron
Tak jsem přes víkend trochu z čelisti obrousil a opravdu to bylo tím, ted startuje na nášlapnuti, při té příležitosti jsem i odmastil spojky a div že jsem se málem nepostavil na zadní kolo jak mi přeřadila na dvojku :D