od Duro » ned kvě 01, 2011 10:04:26
Mal som rovnaky problem na mojej 207-cke - nie a nie pretocit klukovkou pristartovani, stale to preklzovalo. Stalo sa mi to po vymene valca za 210-tkovy. Zvyseny kompresny pomer a tak neslo pretocit, jedine bez sviecky.
Tak som odmastil startovacie spojky a bubon a skusil znova. Islo to v pohode, ale vzdy som musel pootocit klukovkou tak, aby mala co najmensi odpor. Po jazde to neslo nakopnut znovu. Skusil som to zas a ten isty efekt. Okamzite po odmasteni to zafungovalo, ale neskor uz nie, hoci mastnotu som tam vobec nevidel. Tak som vymenil gufero na tomto bubne, hoci bolo menene nedavno. Po vymene gufera to uz startuje stale bez problemu, hoci vzdy musim pootocit klukovkou - holt - zvyseny kompresny pomer! /Podotykam - hovorim o 207-ke, 210-tka ma iny prevod./
Tym chcem upozornit na fakt, ze mastnotu nemusi byt vidno a predsa tam moze byt a tiez, ze aj nove gufero moze stat niekedy za prd!
stanik, skus to odmastnit a hned aj startovat, ci to pomoze. A ked hovorim odmastnit, tak myslim poriadne! T.j. toluenom alebo cisticom brzd, bubon a tiez oblozenie celusti. A celuste najlepsie ponorit oblozenie a nechat nejaky cas posobit, alebo viackrat aplikovat, lebo oblozenie mastnotu nasava.
Ak to pomoze, problem je zrejme ta mastnota ...
Babetta 207 ... co k tomu dodat ?!