Stránka 1 z 1

už nevim

PříspěvekNapsal: pát dub 29, 2011 18:39:29
od stanik
Zdrvim sehnal sem si nepojízdnou babetu 210 jen tak na popojíždění...dal sem jí do hromady, ALE kdy jí chci nastartovat tak se neroztočí klikovka...vyměnil sem startovací čelisti ale stejně nic...Když vyndám svíčku a nemá to kompresy tak se roztočí.....prosím o rady

Re: už nevim

PříspěvekNapsal: sob dub 30, 2011 9:08:31
od caja007
stanik píše:Zdrvim sehnal sem si nepojízdnou babetu 210 jen tak na popojíždění...dal sem jí do hromady, ALE kdy jí chci nastartovat tak se neroztočí klikovka...vyměnil sem startovací čelisti ale stejně nic...Když vyndám svíčku a nemá to kompresy tak se roztočí.....prosím o rady
a jak dlouho stála . já jen že může bejt ko gufero a z toho ti prosakuje olej na čelisti a jak máš kompresi tak ti to klouže... A když tam nemáš svíčku tak ten odpor neni takovej že to to otočí..
A nebo hoodně unavený pružinky...

Re: už nevim

PříspěvekNapsal: sob dub 30, 2011 10:22:34
od stanik
no stála prej asi 5 let, ale olej neprosakuje a mám to i odmaštěný...už sem zkoušel všechy různý rady co sem se dočetl ale nic...

Re: už nevim

PříspěvekNapsal: sob dub 30, 2011 10:23:44
od heslar
problem je v dvojkovom bubne. Mne to zacalo robit tento rok. Natrapil som sa s tym velmi vela, dokonca aj Kubo HC s tym mal problemy. Skusali sme kriedu, zdrsenie ale vsetko bolo iba docasne a gufera netiekli. Nakoniec to vyriesilo az vymenenie dvojkovych celusti alebo aspon oblozenia. Pytal som sa na tuto chybu v obchode a tam mi povedali ze toto je znama chyba u lahkych celusti a ze oni doporucuju vymenit lahke celuste za tazke, ale to je uz vacsia investicia.

Skus ale pre istotu to co ja snad ti to pomoze, vymen gufera (ale najskorej si nastuduj ako sa to robi, lebo zle nasadene gufero je horsie ako stare gufero), zdrsni dvojkovy bubon, a ak stale nepojde tak nasyp kriedoveho prachu do dvojkoveho bubna (alebo mne sa osvedciala aj sadra).

Prajem vela zdaru!

Re: už nevim

PříspěvekNapsal: ned kvě 01, 2011 10:04:26
od Duro
Mal som rovnaky problem na mojej 207-cke - nie a nie pretocit klukovkou pristartovani, stale to preklzovalo. Stalo sa mi to po vymene valca za 210-tkovy. Zvyseny kompresny pomer a tak neslo pretocit, jedine bez sviecky.

Tak som odmastil startovacie spojky a bubon a skusil znova. Islo to v pohode, ale vzdy som musel pootocit klukovkou tak, aby mala co najmensi odpor. Po jazde to neslo nakopnut znovu. Skusil som to zas a ten isty efekt. Okamzite po odmasteni to zafungovalo, ale neskor uz nie, hoci mastnotu som tam vobec nevidel. Tak som vymenil gufero na tomto bubne, hoci bolo menene nedavno. Po vymene gufera to uz startuje stale bez problemu, hoci vzdy musim pootocit klukovkou - holt - zvyseny kompresny pomer! /Podotykam - hovorim o 207-ke, 210-tka ma iny prevod./

Tym chcem upozornit na fakt, ze mastnotu nemusi byt vidno a predsa tam moze byt a tiez, ze aj nove gufero moze stat niekedy za prd!

stanik, skus to odmastnit a hned aj startovat, ci to pomoze. A ked hovorim odmastnit, tak myslim poriadne! T.j. toluenom alebo cisticom brzd, bubon a tiez oblozenie celusti. A celuste najlepsie ponorit oblozenie a nechat nejaky cas posobit, alebo viackrat aplikovat, lebo oblozenie mastnotu nasava.

Ak to pomoze, problem je zrejme ta mastnota ...