Stránka 1 z 1

Klouže dvojka

PříspěvekNapsal: čtv čer 07, 2007 18:42:45
od peterson649
Zdarec Babeťáci. Klouzal mě stále druhý rychlostní stupeň.Čistil jsem to,odmašťoval,vyměnil jsem gufera a stále klouzala. Tak jsem se naštval a koupil nové čelisti a unašeče (mám lehké čelisti) pořádně vyleštil na soustruhu buben a problém stále trvá. Babeta jen vidí mírné stoupání a už prokluhuje. Jsem z toho tak trochu na nervy. Je tady již mnoho dotazů na ten samý problém, vyzkoušel jsem snad už všechny rady a stále kvoká a stále kvoká. Zkuste ještě něco poradit. [/b]

PříspěvekNapsal: čtv čer 07, 2007 23:27:41
od Micek
tak kdyz si zkusil vsechno tohle.. tak problem asi nebude v tom druhym stupni...
zkus projet vsechno ostatni.. estli ma motor vykon(jestli nekde netesni)... vejfuk jestli je cistej
jestli je dost voleje v prevodovce...

PříspěvekNapsal: pát čer 08, 2007 11:14:28
od Ondrassek
Micek píše:tak kdyz si zkusil vsechno tohle.. tak problem asi nebude v tom druhym stupni...
zkus projet vsechno ostatni.. estli ma motor vykon(jestli nekde netesni)... vejfuk jestli je cistej
jestli je dost voleje v prevodovce...

taky pro jistotu mrkni na levý bune, jak jsou v něm startovací a rozběhové čelisti. Může být problém třeba i tam. Jinak jak již zmínil Micek, nemusí to být v tom bubnu.. Vibrovat atd. Ti to může i třeba, když máš zlomenou pružinku u startovacích čelistí. Rozeber to.. však uvidíš.. kdyžtak kdybys na to přišel, tak pisni, ať víme :wink:

PříspěvekNapsal: sob čer 09, 2007 18:52:25
od igoreva
Podľa mňa ptreklzovanie môže byť zapríčinene aj nedostatočným výkonom motora.
Ak nie je dobrá kompresia spaľovacieho priestoru a z toho odvodený nižší výkon motora tak žiadne "vylepšovanie" spojok nepomôže. Preklzovanie pri radení z jednotky do dvojky, takzvané dlhé a lenivé radenie je podľa mňa zapríčinene týmto slabým vákonom lebo nie sú k dispozícii dostatočné veľké otáčky na pritlačenie čeľustí 2. stupňa. A tak čeľuste preklzujú a druhý stupeň zaradia (volnobežka vypne) až pri výššej pojazdovej rýchlosti.
Druhou a dosť častou príčinou dlhého preraďovania z 1. stupňa na 2. stupeň je olej medzi regulačným unášačom a mosadznou plôškou čeľuste. Prečo ten olej na radenie takto vplýva neviem pochopiť, ale odskúšal som to experimentálne.