"Vynechává" plyn, netáhne. jde o spojky?

Původně jsem nechtěl zakládat nové téma, ale problém bude vyžadovat asi trochu detailnější řešení.
Mám babettu 210 r.v. asi 85, všechno původní. Najeto má necelý 2000 km (tachometr ukazuje něco málo přes 1400 ale nějaký čas byl prý utržený náhon). Delší dobu stála, ale zatím jsem neměnil gufera (rozeberu později).
Při rozjezdu netáhne. Dneska jsem vyjížděl takový krátký kopeček hned za křižovatkou, kde jsem musel zastavit, a ten jsem sotva vyjel; chvíli jsem měl až strach, že se budu muset začít odstrkávat. Jakmile jsem se ale dostal na rovinku a dostal jsem se zhruba přes 15-20 km/h tak se to chytlo a táhlo to uplně normálně, potom po přeřazení na dvojku to jelo v pořádku kolem 35-40. Napadlo mě, že jsou zamaštěný spojky, a prokluzujou, ale dělá to jen při rozjezdu a pak šlape normálně. Bohužel se na ně teď stejně nedostanu, protože 1. buben se protáčí a já nemám správné nářadí, abych ho udržel. Dokud neseženu něco čím to udržím (třeba nedávno zde na foru diskutovaný řetězový klíč) tak s tím asi nehnu. To mi krom jiného komplikuje i plánovanou výměnu gufer, protože se k nim nemůžu dostat. (btw uvnitř 2. bubnu je sucho, tam jsem se dostal)
Druhý problém se pro změnu vyskytuje za jízdy. Občas, když pustím plyn a začnu brzdit motorem, tak po opětovném přidání plynu babetta najednou netáhne. Nejdřív jsem myslel, že problém odezní s poklesem rychlosti, ale při poslední jízdě jsem vypozoroval, že když se to stane, tak někdy pomůže uplně ubrat plyn a zase přidat a chytne se to. Akorát že jednou jsem to chytnul asi až na 3 "vrknutí" plynem. Můžou i tohle dělat spojky?
No a krom toho jen pár malých technický dotazů.
Ve druhym bubnu je malej unašeč uplně naraženej na tý hřídeli. Ven jde blbě a zpátky ještě hůř (resp. ven jsem ho ukecával šroubovákem a zpátky jsem ho dostával ještě dýl než ven a na tu hřídel jsem ho málem naklepával násadou od kleští). Je normální, že tam je takto fest?
Jak se dostanu k žárovce v tachometru? jde nějak rozšroubovat? nechci mu ublížit.
Řetězy mají trochu nepravidelný průhyb (trochu dost) a tak si myslím, že bude lepší je vyměnit. No, jenom nevím jaký. Našel jsem si začení řetězů, ale pořád nějak tápu. Šířku řetězu a počet článků bych asi odměřil od toho současnýho. Akorát nevim co s tou roztečí. Měží se déla článku, nebo vzdálenost mezi čepy?
Díky předem za reakce.
Mám babettu 210 r.v. asi 85, všechno původní. Najeto má necelý 2000 km (tachometr ukazuje něco málo přes 1400 ale nějaký čas byl prý utržený náhon). Delší dobu stála, ale zatím jsem neměnil gufera (rozeberu později).
Při rozjezdu netáhne. Dneska jsem vyjížděl takový krátký kopeček hned za křižovatkou, kde jsem musel zastavit, a ten jsem sotva vyjel; chvíli jsem měl až strach, že se budu muset začít odstrkávat. Jakmile jsem se ale dostal na rovinku a dostal jsem se zhruba přes 15-20 km/h tak se to chytlo a táhlo to uplně normálně, potom po přeřazení na dvojku to jelo v pořádku kolem 35-40. Napadlo mě, že jsou zamaštěný spojky, a prokluzujou, ale dělá to jen při rozjezdu a pak šlape normálně. Bohužel se na ně teď stejně nedostanu, protože 1. buben se protáčí a já nemám správné nářadí, abych ho udržel. Dokud neseženu něco čím to udržím (třeba nedávno zde na foru diskutovaný řetězový klíč) tak s tím asi nehnu. To mi krom jiného komplikuje i plánovanou výměnu gufer, protože se k nim nemůžu dostat. (btw uvnitř 2. bubnu je sucho, tam jsem se dostal)
Druhý problém se pro změnu vyskytuje za jízdy. Občas, když pustím plyn a začnu brzdit motorem, tak po opětovném přidání plynu babetta najednou netáhne. Nejdřív jsem myslel, že problém odezní s poklesem rychlosti, ale při poslední jízdě jsem vypozoroval, že když se to stane, tak někdy pomůže uplně ubrat plyn a zase přidat a chytne se to. Akorát že jednou jsem to chytnul asi až na 3 "vrknutí" plynem. Můžou i tohle dělat spojky?
No a krom toho jen pár malých technický dotazů.
Ve druhym bubnu je malej unašeč uplně naraženej na tý hřídeli. Ven jde blbě a zpátky ještě hůř (resp. ven jsem ho ukecával šroubovákem a zpátky jsem ho dostával ještě dýl než ven a na tu hřídel jsem ho málem naklepával násadou od kleští). Je normální, že tam je takto fest?
Jak se dostanu k žárovce v tachometru? jde nějak rozšroubovat? nechci mu ublížit.
Řetězy mají trochu nepravidelný průhyb (trochu dost) a tak si myslím, že bude lepší je vyměnit. No, jenom nevím jaký. Našel jsem si začení řetězů, ale pořád nějak tápu. Šířku řetězu a počet článků bych asi odměřil od toho současnýho. Akorát nevim co s tou roztečí. Měží se déla článku, nebo vzdálenost mezi čepy?
Díky předem za reakce.