igoreva píše:To premazávanie a brzdenie morotorom pri jazde z kopca sa myslí pri zapnutom motore (zapaľovaní).
Lebo ak držís stále stalčený scípak, sviečka nehádže iskru, motor nasáva cez karburátor klasickú zmes (olej + benzín) a cez výfuk ju nespálenu vypúšťaš do prírody.
Navyše zohrievaš vinutie impulznej cievky trvalým skratom!!!
To fakt takto jazdíš?
To musíš mať úplne zasratý výfuk.
???
Každý máme teda jako svůj styl jízdy. Většinou teda podobný, ale toto je docela hukot. To by mě nikdy nenapadlo

. To bych u svý měl strach, abych ten motor časem nezrušil

.. Já to dělám tak, že když je to menší kopeček, tak plyn mám tak kolem 1/2 z kopce a brzdím. Tu 1/4 až 1/2 právě proto, aby to mazalo

. A pokud je to, a vím to, dlouhý kopec, tak normálka přecvaknu růžici a jedu na volnoběh (nevypinám motor kvůli světlům). Jo a jednou se mi stala taková zajímavá věc, že jsem jel z kopca v lese s vyplím motorem a prostě z ničeho nic mi zaskočila ružice a začal startovat motor. Naštěstí jsem jel pomalejš (35-40 km/h), protože tam byl štěrk a mám resekt ke svému zdraví a hlavně k babettě, tak se to dalo nějak přežít, ale lekl jsem se pěkně

.