Stránka 4 z 6

Re: Dlouhé řazení 2-ky

PříspěvekNapsal: ned zář 18, 2011 8:27:29
od pcword
Mám ještě malý dotaz ohledně té velké podložky u řadících čelistí.Jak má přesně bej daná.Nebo spíš co má přitlačovat,přidržovat?Podle toho obrázku mesmí asi přitlačovat ty čelisti. Tady možná bude i ten problém stím řazaním.

Re: Dlouhé řazení 2-ky

PříspěvekNapsal: ned zář 18, 2011 13:04:46
od martin110r
Neviem, nad čím špekuluješ. Poskladáš spojky, vložíš do bubna, na hriadel nahodíš tú bižutériu (podložky, O krúžok, prítlačný krúžok), hodíš tam tú podložku, na ktorú si sa pýtal, na to plechový tanier a matica. Vsysztko v porzondku. Opakujem to furt dokola. K***a ľudia naučte sa to hľadať.

Nechápem čo riešiš nejakú podložku.
Je originál? => Nie. => Použi originál.
............. => Áno. => Pasuje? => Áno. => Neni čo riešiť.
.....................................=> Nie => Máš dačo zle poskladané, rozober a znovu.


Už neviem ako to vysvetliť.

Re: Dlouhé řazení 2-ky

PříspěvekNapsal: ned zář 18, 2011 17:42:33
od Starec
On sa asi pýta preto, lebo som mu písal, že ak sú patne radiacích čeľustí na krivo privarene, tak drú o tu podložku, niekedy ich fakticky pritlačí a nie sú radiace čeľuste schopné pohybu. Takže tá podložka tam je len na usmernenie pohybu tých čeľustí a vonkajšieho a vnútorného unášača. Takže je jedno ako to tam dáš, len musí byť orginál.

Re: Dlouhé řazení 2-ky

PříspěvekNapsal: pon zář 19, 2011 18:14:33
od Filip
martin110r: Problém byl opravdu tou hlavní tryskou. Koupil jsem novou 63(původní byla taky 63) a po výměně to jede mnohem líp. Jen bylo třeba poladit karburator.

Re: Dlouhé řazení 2-ky

PříspěvekNapsal: pon zář 19, 2011 19:23:20
od martin110r
A týmto vyzývam všetkých majiteľov Babiett, nečistite trysky drôtom. Zakazuje to aj výrobca a asi vie prečo. Na trysky jedine stlačený vzduch. Veľa ľudí už malo tento problém, vždy to bola veľká hlavná tryska, a hoci bola 63 nikto si nebol vedomý, že by ju prevrtával.

No nevedomky ju de facto prevrtal.

Re: Dlouhé řazení 2-ky

PříspěvekNapsal: sob zář 24, 2011 22:01:52
od Filip
Od výměny hlavní trysky jsem najezdil asi 30km, po 10km to opět začalo nějak chrčet(nejčastěji když jedu a uberu trochu plynu). Koukal jsem do karburatoru a tryska byla čistá. Jedna věc, která se vyřešila je, že motor jde dobře do otáček.

Re: Dlouhé řazení 2-ky

PříspěvekNapsal: ned říj 30, 2011 19:00:50
od Filip
Nebudu zakládat nové téma. Před pár dny jsem rozebral spojky(rozběhovou i 2-kovou). Koupil jsem i nové pružiny do spouštěcích a rozběhových čelistí. Když jsem to rozebral, všechna obložení jsem vyčistil ředidlem, vyšistil ložiska, vyměnil přužiny. Po složení moped nešlo tlačit ani dopředu ani dozadu. Takže jsem to opět rozebral a ještě jednou složil(asi jsem to hodně dotáhnul). Pak to bylo dobré. Nastartoval jsem napoprvé, ale šlo to pořád do záběru a ozýval se z toho divný zvuk(jako když nemá 3 fázový motor jednu fázi), pak to jelo normálně, ale po zastavení opět ten zvuk od spojek. Vypadá to, pořád zabírájí ty rozběhové čelisti. Teď by mne zajímalo, proč se ty čelisti nevrácejí, šroubovákem je roztáhnu a vracejí se normálně.

Re: Dlouhé řazení 2-ky

PříspěvekNapsal: ned říj 30, 2011 20:51:31
od biker_cz
..tipuju ze se Ti zehlej ty roznytovany cepy na celistech(potazmo celisti), o setrvacnik ... mas tam tu vymezovaci podlozku ? ( je na klice, resp. na cepu klik hridele mezi unasecem a setrvacnikem) ... a co ty kaleny listovy pruziny pod celistma ? .. jsou tam a jsou v poradku ? .... zavlacky na odstredivych cepech celisti i s podlozkamam mas taktez ?

Re: Dlouhé řazení 2-ky

PříspěvekNapsal: pon říj 31, 2011 18:28:41
od Filip
Podložku tam mám, listové pružiny taky(měly by být v pořádku) a jestli myslíš ty segerky tak ty tam mám taky. To ale budu řešit až při složení motoru, jelikož teď nemůžu ověřit funkčnost spojek. Momentálně to potřebuji rozpůlit. Sundal jsem hlavu s válcem, takže mi z toho trčí ojnice z pístem. Na boku(při spojkách) jsem povolil ty šrouby, ale při té klikovce to pořád drží. Mám ještě něco povolit na té druhé straně, kde je altík?

Re: Dlouhé řazení 2-ky

PříspěvekNapsal: úte lis 01, 2011 16:29:28
od butan
To ti drží ložiska, k rozebrání je potřeba určitá síla. Stahovák, nebo poklepat gumovou paičkou.
Lubor

Re: Dlouhé řazení 2-ky

PříspěvekNapsal: čtv lis 03, 2011 10:05:41
od biker_cz
.. hmm nevim jak ostatni .. ja kdyz pulim motor ( jakejkoliv) tak vsechny vnejsi soucati mam dole ... takze takovy veci jako zapalovani ( konkr. rotor) ci sekund. oz. kolecko atd atd. jsou demontovany ... nikdy se nevi z jaky strany( L ci P karter) to povoli :-)

Re: Dlouhé řazení 2-ky

PříspěvekNapsal: čtv lis 03, 2011 23:10:13
od Filip
Takže podařilo se mi to rozpůlit stahovákem. Jenže klikovka v tom motoru stále pevně drží. Potřebuju ji sundat, abych zjistil, v jakém stavu je to druhé ložisko.

Re: Dlouhé řazení 2-ky

PříspěvekNapsal: pát lis 04, 2011 1:48:34
od Starec
Nezdá sa ti že biker_cz to dosť jasne napísal, všetko dole. Zvlášť zapaľovanie a rotor. Potom ti povolí kľukovka aj z druhej strany.

Re: Dlouhé řazení 2-ky

PříspěvekNapsal: pát lis 04, 2011 13:45:06
od biker_cz
...a ev. pokud je vse dole, tak vytlacit z karteru a modlit se, aby lozisko zustalo v karteru :-), bohuzel z drtive vetsiny pripadu, lozisko zustane na klice a pak je to bez poradneho naradi a pripravku rasovina, to lozisko z cepu klik hridele dat dolu ... u Betky to jde .. ale o takovy J350 ci neceho jeste vetsiho to je nocni mura :-)

.... jinak samozrejme kdyz se puli motor , tak se stav lozisek nezjistuje .. vymeni se vse do jednoho ( loziska, gufera ... atd)....

Re: Dlouhé řazení 2-ky

PříspěvekNapsal: pát lis 04, 2011 21:45:57
od Filip
Takže jsem odšrouboval co všechno šlo. Jak dostat z klikovky ten magnet? Když ho sundám, tak by už mělo jít vytlačit tu celou klikovku, ne?