problém so štartom

Zdravím celé forum. Už dva dni sa babrem s mojou betkou a neviem si dať rady.
Problem je asi takýto:
Nedávno sa mi rozpadla celá prevodovka po tom ako sa zlomila jedna z tých segeriek vo vnútri, a tým sa mi obe ozubené kolesá posunuli. Takže neostalo nič iné ako rozobrať motor.
Po založení novej segerky som vsetko opäť poskladal, medzi tým mi otec neviem či pomohol alebo skor pohoršil pretože na na ľahkých čelustiach nalepil nové obloženie, ktoré vyrobil sám /vybrúsil z brzd na škodovku/. Po tom ako som založil spojky na miesto a chcel som naštartovať, ale nech som krútil ako som krútil zadná spojka len šmýkala. Tak mi to nedalo, čeluste som zablokoval o bubon /podlžil som pliešok/ a tak som ju oživil. Potom som tie pliešky vybral a na skúšobnej jazde som zistil že je stále zopnutá dvojka, stále aj pri rozjazde. Keď som potom motor zastavil, zistil som že čeluste sú zaseknuté o bubon /keď som vybral po štarte pliešok boli voľné/. V čom by podľa vás mohol byť problém?
Urobil som niekde chybu pri skladaní motoru?
Alebo je problém v tom novo-nalepenom obložení?
A otázka č.2. čo všetko treba prehodiť ak chcem miesto tých ľahkých čelustí tažké? ktoré sú lepšie? a koľko by to asi stálo?
Poraďte prosím. Ďakujem
Problem je asi takýto:
Nedávno sa mi rozpadla celá prevodovka po tom ako sa zlomila jedna z tých segeriek vo vnútri, a tým sa mi obe ozubené kolesá posunuli. Takže neostalo nič iné ako rozobrať motor.
Po založení novej segerky som vsetko opäť poskladal, medzi tým mi otec neviem či pomohol alebo skor pohoršil pretože na na ľahkých čelustiach nalepil nové obloženie, ktoré vyrobil sám /vybrúsil z brzd na škodovku/. Po tom ako som založil spojky na miesto a chcel som naštartovať, ale nech som krútil ako som krútil zadná spojka len šmýkala. Tak mi to nedalo, čeluste som zablokoval o bubon /podlžil som pliešok/ a tak som ju oživil. Potom som tie pliešky vybral a na skúšobnej jazde som zistil že je stále zopnutá dvojka, stále aj pri rozjazde. Keď som potom motor zastavil, zistil som že čeluste sú zaseknuté o bubon /keď som vybral po štarte pliešok boli voľné/. V čom by podľa vás mohol byť problém?
Urobil som niekde chybu pri skladaní motoru?
Alebo je problém v tom novo-nalepenom obložení?
A otázka č.2. čo všetko treba prehodiť ak chcem miesto tých ľahkých čelustí tažké? ktoré sú lepšie? a koľko by to asi stálo?
Poraďte prosím. Ďakujem